Кои зодии говорят с Бог

На 20 януари 2019 да почерпят

ЦСКА продаде Мауридес

Американски военни убиха 52 сомалийски ислямисти при въздушен удар

Николай Банев с писмо от следствения арест

Тайбе и ансамбълът отличени в Нощта на шампионите

Тръмп обяви, че е избрано мястото за срещата му с Ким Чен-ун

Брутален феминизъм и политкоректни глупости в „Капитан Марвел“ Новата партийна линия се спазва от Холивуд

„Битка“ под водата САЩ-Русия – 0:1 Американците се самоуспокоиха като победител след края на Студената война

17 мигранти са в неизвестност, след като лодка се преобърна край Либия

Общинските съветници от БСП питат Фандъкова защо не прилага мерките срещу замърсения въздух

„Левски“ тръгна с хикс срещу руснаци, Стоянович доволен от промените в клуба

Отмениха и забавиха около 6 700 полета заради снежните бури в САЩ

Меркел заяви, че ще направи всичко възможно Великобритания да напусне ЕС със споразумение

България екстрадира в САЩ руски хакер, обвинен в компютърни измами

„Мерцедес“ измете „Ферари“ в Барселона

„Мерцедес“ напомни как доминираше Формула 1 в последните години с убедителна двойна победа в Гран при на Испания.

Люис Хамилтън поведе колоната на пистата „Каталуня“ от самия старт и без особени предизвикателства я закара до финала. Съотборникът му Валтери Ботас пък запази гърба му от почетно разстояние, въпреки че сдаде втората позиция още на първия завой.

Себастиан Фетел избухна с агресивна маневра на старта и изскочи пред финландеца в опит да подгони Хамилтън и да се пребори за четвърта победа през сезона. Амбициите на звездата на „Ферари“ в началото на гонката бяха попарени от Ромен Грожан („Хаас”), който се завъртя и се сблъска с Нико Хюлкенберг („Форс Индия”). В тях се натресе и Пиер Гасли (“Торо Росо“), а на пистата се появи кола на сигурност. Така позициите бяха стабилизирани, а „Мерцедес“ получи шанс да запази ресурса на гумите си и да завърши гонката само с една смяна.

Във „Ферари“ решиха да рискуват и да вдигнат темпото на Фетел с две спирания в бокса, но планът им се провали. Германецът излезе четвърти, но така и не успя да догони Макс Верстапен, за да предизвика за третото място. Още по-голяма трагедия за „скудерията“ бе отпадането на Кими Райконен. Ледения бе с правилната стратегия с едно спиране, но чисто новият му двигател, който му беше монтиран специално за състезанието, издъхна по средата на дистанцията.

Така Лудия Макс пък се качи на подиума въпреки ранния сблъсък с Ланс Строл (“Уилямс“) и спечели убедително битката със съотборника си в „Ред Бул“ Даниел Рикардо в първата гонка след паметната им катастрофа в Баку. Австралиецът остана пети на близо минута зад Хамилтън. Малък повод за радост за местните фенове пък бяха класиранията в зоната на точките за Фернандо Алонсо („Макларън“, 8-и) и Карлос Сайнц (“Торо Росо”, 9-и). Малко преди финала двукратният световен шампион отправи молитва за дъжд, който можеше да му спечели още няколко позиции, но небето не оправда очакванията му.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.