На 28 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за вторник, 28.01.2020

Софийският административен съд oтмeни зaбpaнaта на Джoĸ Πoлфpиймaн дa нaпycка Бългapия

Слави Трифонов и Маги Халваджиян се уговориха да пият кафе пред Би Ти Ви

Бившият белгийски крал призна, че има незаконна дъщеря

Лондон улеснява с визи експерти

ДАНС по следите на коронавируса Мерки срещу заразата, идваща от Китай

Удължиха бедственото положение в Община Перник заради водната криза

Българинът доплатил 4 млрд. за лекарства Първи сме в ЕС по разходи за медикаменти

220 милиона долара за екшън комедията „Лоши момчета завинаги” Филмът се представя над очакванията

СЗО промени оценката си за коронавируса, вече го смята за високорисков

Турски хакери в мащабна кампания от името на Анкара Властите в Кипър, Гърция, Ирак и Албания на мушка

Самоубилият се пред ДАНС отвлякъл самолет през 1981 г. Емил Крумов трябвало да дава показания за „Луков марш”

За какво може да ни наложат дисциплинарно наказание

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 28 януари 2020

Мили Боби Браун и известни българки в глобална кампания за ролята на жените

България става част от глобална кампания за ролята на жените, която бе стартирана с образа на младата суперзвезда от „Странни неща“ Мили Боби Браун. Знаменитости, сред които и няколко успешни българки, ще отговорят на въпроса „Какво е да си момиче през 2019-а?”. Певицата Белослава, дъщеря й Дара, дизайнер, за която спортът и природата са начин на живот, лекоатлетката Карин Околие и стрийт артистът To4ka, са първите четири лидери на промяната в инициативата на Converse. Посланията им ще се появят в социалните мрежи, написани с маркер върху иконичните бели кецове на марката. Така те се включват в големия пъзел със световни послания, които да създадат нов образ на жената за следващите поколения.

Първа в глобалната кампания се присъедини актрисата Мили Боби Браун, която стана световна звезда с извънредно успешния сериал „Странни неща“ и се превърна в една от най-младите звезди, номинирани за наградата „Еми“.

Други световни посланици на идеята са сингапурката Кин Юнкуа (Qin Yunqua), инструктор по самозащита на жени и деца, полякинята Касиа Гола (Kasia Gola), млад лидер от технологичната и модната индустрия, Стефани Кърлоу (Stephanie Kurlow), която мечтае да бъде първата професионална балерина с хиджаб, Наоми Прайзлер (Naomi Preizler), музикален експериментатор от Аржентина.

Оценяваме прогреса, който вече е направен, но си даваме сметка, че все още на много места по света жените са възприемани през остарели понятия и идеали. Затова се обръщаме към уверените, следващи собствения си път личности, които знаят кои са днес и имат какво да дадат на утрешния ден“, казват организаторите..

Кои ще са другите жени, участнички в кампанията, може да проследите през #inmyconverse.

Всяка жена, която желае да участва в кампанията, може да се включи със своето лично послание или дума, описваща жените през през 2019-а година в социалните мрежи.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.