Титаничен сблъсък между Ралица и Чилева за оставане в Hell’s Kitchen Оспорвана вечерна резервация, съмнения за саботаж и изненадващи похвали ни очакват в Кухнята на Ада тази вечер

Корнелия проби енергийния щит на Цветанов (обзор) Псалм 91 е разковничето на защитата

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 22 март 2019

Добър въпрос, уважаеми господин премиер

ЕС даде отсрочка за Брекзит до 22 май

Спор за наследство в основата на двойното убийство в Атина

Депутатът Емил Димитров: Държавата няма да строи данъчни складове

Доналд Тръмп: САЩ трябва напълно да признаят суверенитета на Израел над Голанските възвишения

Тръмп обръща НАТО срещу Китай

Пробив на крайнодесните в Холандия Марк Рюте загуби мнозинството си в Сената

Таксита на протест срещу „Максим“ (обзор) КЗК събира доказателства, за да спре приложението

Калоян Паргов: Държавата е длъжна да защити таксиметровия бранш от нелоялната конкуренция

Изяли сме 600 000 тона вносни плодове и зеленчуци Родното производство се продава зад граница

Сини балони на протеста на медицинските специалисти в Сливен

Нургюл Йешилчай получи предложение за брак В момента актрисата се снима в "Гюлпери"

Мили Боби Браун и известни българки в глобална кампания за ролята на жените

България става част от глобална кампания за ролята на жените, която бе стартирана с образа на младата суперзвезда от „Странни неща“ Мили Боби Браун. Знаменитости, сред които и няколко успешни българки, ще отговорят на въпроса „Какво е да си момиче през 2019-а?”. Певицата Белослава, дъщеря й Дара, дизайнер, за която спортът и природата са начин на живот, лекоатлетката Карин Околие и стрийт артистът To4ka, са първите четири лидери на промяната в инициативата на Converse. Посланията им ще се появят в социалните мрежи, написани с маркер върху иконичните бели кецове на марката. Така те се включват в големия пъзел със световни послания, които да създадат нов образ на жената за следващите поколения.

Първа в глобалната кампания се присъедини актрисата Мили Боби Браун, която стана световна звезда с извънредно успешния сериал „Странни неща“ и се превърна в една от най-младите звезди, номинирани за наградата „Еми“.

Други световни посланици на идеята са сингапурката Кин Юнкуа (Qin Yunqua), инструктор по самозащита на жени и деца, полякинята Касиа Гола (Kasia Gola), млад лидер от технологичната и модната индустрия, Стефани Кърлоу (Stephanie Kurlow), която мечтае да бъде първата професионална балерина с хиджаб, Наоми Прайзлер (Naomi Preizler), музикален експериментатор от Аржентина.

Оценяваме прогреса, който вече е направен, но си даваме сметка, че все още на много места по света жените са възприемани през остарели понятия и идеали. Затова се обръщаме към уверените, следващи собствения си път личности, които знаят кои са днес и имат какво да дадат на утрешния ден“, казват организаторите..

Кои ще са другите жени, участнички в кампанията, може да проследите през #inmyconverse.

Всяка жена, която желае да участва в кампанията, може да се включи със своето лично послание или дума, описваща жените през през 2019-а година в социалните мрежи.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.