На 8 април 2020 да почерпят

Лъвовете със съдбовно запознанство, Рибите да бъдат отговорни към семейните задължения – Дневният хороскоп на Алена

5G мрежата е невинна

Грипът е ПРИЛЕПчива болест Не е необходимо да сте луд, за да четете това, но помага

Земеделското министерство иска търговските вериги да бъде излагана повече продукция на местни производители

Надигат се бунтове на глада На хората им свършват парите и търпението

Пандемията от коронавирус е засегнала 81% от работещите по света

Двама души са излекувани от Covid-19 с кръвна плазма

76 починали от коронавируса в Турция за 24 часа

Тръмп: СЗО оплеска нещата

Испания разчита на безработни и чужденци за земеделска работа

COVID-19 блокира здравеопазването Водещи специалисти искат прегледите да бъдат възстановени

Фермерските пазари тръгват с по-малко сергии Продавачи и клиенти на 2 метра разстояние

Менда Стоянова: Мярката 60/40 няма как да бъде използвана от всички видове бизнеси

Банката за развитие подкрепя със 75 млн. лв. Пощенска банка и Общинска банка

Министър Ангелкова: Сърбия е важен пазар за входящ туризъм у нас

Сърбия е важен пазар за входящ туризъм в България. През миналата година повече от 421 хил. са туристическите посещения на сръбски граждани у нас и се отчита ръст от 7 на сто спрямо година по-рано. Това каза министърът на туризма Николина Ангелкова на работна среща с представители на сръбския туристически бизнес, съобщават от министерството. В дискусията участваха Мария Лабович – директор на Национална туристическа организация на Сърбия, Тияна Малкова – секретар на туристическото дружество в Търговско-промишлената палата на Сърбия, и представителите на бизнеса Марко Леваяч, Игор Релич, Драгана Димитриевич и др.

Работим активно, за да популяризираме България като туристическа дестинация за 4 сезона, фокус в нея е и пазар Сърбия, информира министър Ангелкова. Тя посочи още, че съвместно с българското Министерство на земеделието, храните и гори са разработени 12 винено-кулинарни дестинации, които обхващат 55 общини и повече от 100 туристически атракции. Смятам, че този проект ще представлява интерес и за Сърбия, коментира министърът.

Тя покани представителите на туристическия бизнес да участват на форум за устойчиви инвестиции в туризма, който е планиран за края на месец май 2019-а в най-големия и популярен български морски курорт Слънчев бряг. Планираме събитието да е предназначено за професионалисти и експерти в сектора и очакваме в него да се включат около 300 участници, посочи още министър Ангелкова. Предвидени са работни B2B срещи, като може да се проведат разговори с български туроператори, работещи на сръбския пазар и обратното. По време на срещата бяха договорени две срещи през март и април между сръбските и българските представители на бизнеса за засилване на сътрудничеството.

Обсъждат се с бизнеса общи туристически продукти за далечни пазари като Китай, където Сърбия има голям напредък след облекчаване на визовия режим.
България е предпочитана туристическа дестинация, забелязваме колко добре се развива секторът в последните години и следим с интерес популяризирането, което правите, заяви Тияна Малкова. И допълни, че българските граждани също често предпочитат Сърбия като туристическа дестинация. Добре е те да пътуват в цялата страна, а не да посещават само Белград.

Представителите на туристическия бизнес посочиха, че най-търсени са зимните курорти на България, най-често сръбските туристи пътуват към Боровец, Банско и Пампорово. Те подчертаха, че работят много добре с българските си колеги и се надяват сътрудничеството им да се запази и занапред.
Министърът Ангелкова благодари за ползотворния диалог и допълни, че се надява и в бъдеще партньорството между страните да продължи.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.