На 18 януари 2019 да почерпят

Германия: Никой не може да спре „Северен поток-2“

Принц Филип катастрофира

Алиша Кийс ще е водещ на музикалните награди „Грами“

Гори хранилище на химическия завод „Агрополихим“ в Девня

Депото за отпадъци в Кърджали от днес има компостираща инсталация

Петричкият Ескобар от 20 г. е недосегаем Село Тополница – Меката на дрогата в България

„Хийтроу“ е най-натовареното летище в света

Британското правителство: Втори референдум за Брекзит ще отнеме година

Осем души загинаха при взрив на кола-бомба в колумбийската столица Боготa

Гръцкото правителство прави копия на Договора от Преспа, ще информира гражданите

Силният вятър предизвика щети в Сливен

Банди разкостват къщи, села и заводи Свалят керемиди, греди и тухли, не оставят камък върху камък, оплакват се хората

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 18 януари 2019

Документите за F-16 при президента От „Локхийд Мартин” смятат, че сделка може да има до 9 месеца

Министър Нанков: Трафик камера на инцидента е отчела много интересни действия

Николай Нанков и Светослав Глосов на излизане от националното следствие Снимки: Пламен Стоименов

Първият анализ на асфалта е показал, че е трябвало да се слагат съвсем друг вид материали, съобщи регионалният министър Николай Нанков на излизане от националното следствие. Той беше разпитван в продължение на два часа заедно с всички останали длъжностни лица, които имат отношение към катастрофата на автобус край Своге, при която загинаха 17 души.

Имахме много важен повод да сме тук в качеството си на свидетели и да съгласуваме момента, в който по официален път ще се вземат проби от визирания участък, за да може в максимално бърза степен да го ремонтираме. Входирахме подобно искане и тепърва ще се разбере кога ще започне взимането на проби. Един от участниците в консорциума вече е установил дефектите в своя участък, другият е депозирал вчера писмо в АПИ, че ще отстрани и дефектите в своя участък в на територията на София – област, обясни Нанков.

В най-скоро време международна лаборатория ще вземе проби от асфалта на фаталния завой край Своге, съобщи още министърът.

Той посочи, че трафик камера, която се намира след мястото на инцидента, е отчела много интересни действия, но по думите му те са следствена тайна.

Мантинелата на фаталния завой е в урбанизирана територия и се поддържа от общината. АПИ отговаря за пътя от бордюр до бордюр, обясни шефът на пътната агенция Светослав Глосов.

Имаме становище, че по всички показатели, участъкът, в който стана катастрофата, не е с концентрация на ПТП-та, съобщи още Глосов. Всяка година получаваме от „Пътна полиция“ официално писмо с регистрираните пътни участъци с концентрация на пътни произшествия. Тази справка се изготвя на базата на наредба, приета от МВР. Участъкът не е посочен като такъв нито в последната, нито в предишната справка, обясни той.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (11)

  1. Общи празни приказки, типични за Боковите пенкилер калинки. „Максимално бързо ще ремонтираме, ще входираме, ще депозираме…“ Празнодумен чиновник, навремето са ги кръщавали Попивко Папкин. Дялан камък- казва народа, където го поставиш, става за всичко, дори за министър. Ама е крайно време такива „дялани камъни“ да не са само свидетели, а подсъдими. Снимките им да са с белезници.

  2. да’н се окаже, че от орлов мост до бургас магистралата не отговаря на изискванията….

  3. Контрол,аз вече на никого не вярвам бе брато…и при комунягите се крадеше,и при тия гербаджии тоже,при седесарите разбойнически та приватизация…Надежда всяка тука оставете…Освен Терминал 1 и 2 друго решение предлагаш ли?

  4. Кинтр. ,аз вече на никого не вярвам бе брато…и при комунягите се крадеше,и при тия гербаджии тоже,при седесарите разбойническиата приватизация…Надежда всяка тука оставете…Освен Терминал 1 и 2 друго решение предлагаш ли?

    1. Само терминал 2. Няма друго решение. Циганията с всичките й форми – кражби, наглост, и простотия е вече главната характеристика на бг обществото.

  5. С уволнението на шефа на НИМХ Ревалски доказа, че простотията е обхаванала напълно мизерната българска кочина от Столипиново до БАН. БАН е напълно излишна структура, в която никога не се е вършила някаква научна работа – ако не беше така щяхме да разберем. Единственият полезен резултат от работата на БАН, за която съм чул е прогнозата на времето. Сега след излизането на НИМХ от тази воняща клоака на клюки, сплетни и празно старческо дърдорене за какъв дявол ще им плащаме заплатите? Защо трябва изобщо да съществува БАН? Фашистката власт трябваше да се фука пред запада, че соца „прави наука“. Днес лъсна истината, че БАН е излишен пенсионерски клуб, който съчинява „статистика“ в полза на тези, които им платят за нея. През другото време преработват нашите данъци до изпражнения – буквални и научни.

  6. Съгласен: БАН е пенсионерски клуб, но не само излишен, но и вреден, при това скъпо струващна Б-я.

  7. КРАЙНО ВЕРЕМЕ Е НОВОКОМУНИСТИЧЕСКИТЕ МУТРИ ДА СЕ МАХАТ ОТ ДЪРЖАВАТА ДА БЪДАТ ИЗГОНЕНЕИ КАКТО ТЕ ИЗГОНИХА МИЛИОНИ БЪЛГАРИ НЯКОЛКО ХИЛЯДИ КОМУНЕТА . ДА СЕ НАПРАВИ ЗАМЯНА СЪС ЗАПАДА НЯКОЛКО ХИЛЯДИ ДОБРИ КОМУНЕТА РАЗБОЙКОВЦИ СРЕЩУ ВСИЧКИ ИЗГОНЕНИ ИЛИ ПРИНУДЕНИ ДА СВИВАТ ГРЪБ ПО СВЕТА ЗАРАДИ ТЕЗИ ИДИОТИ И НЕКАДЪРНИЦИ.

  8. В цялата страна по пътищата не се почистват канавките или изобщо няма такива. Харчат се много пари за строеж на пътища,ремонти, асфалт, а на 20 см от асфалта има дървета със стебла по 20 см..Храсти, треви, клони – на места по второкласните пътища 1/3 от платното е неизползваемо. Освен това не се оттича водата, листа, пясък и пръст – пързалка при всеки дъжд. Освен строителство и ремонт, трябва и поддръжка иначе сипваме брашно в бездънен чувал.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.