На 22 май 2019 да почерпят

„Парцелгейт” се развихри в Полша Премиерът си купил имот на шесторно по-ниска цена

След градушката в Горна Оряховица кметът свика кризисния щаб Градоначалникът е разпоредил незабавна проверка на щетите

Атанас Скатов се завърна от Хималаите

Министър Захариева: Германия счита България за важен партньор и за много силна проевропейска държава

Серенай Саръкая и Керем Бурсин се разделиха

КФН: Изплащането на 10 лева обезщетение на наследници на загиналите в катастрофа край Своге е противозаконно

Народът му отпуска края – харчи за курорт, техника и ремонти Увеличаваме разходите си по-бързо от останалите европейци

ЦСКА не се предава, титлата между Разград и „Армията“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 май 2019

Ники Лауда – Майсторът на резките завои

Много коне и лукс за царе, папи, монарси и олигарси Цената на любимата лимузина на държавните мъже започва от 500 000 евро

18C0240_02

Славата на този автомобил не отстъпва на неговите собственици – Живков, Брежнев, Кастро, Чаушеску, Саддам, Тито, Хирохито, Мао, Елвис, Шанел. Това са само част от хората, които в миналото са използвали тежка(рска)та лимузина Mercedes Pullman. В продължение на десетилетия най-големият Benz служи като превозвач на царе, папи, патриарси, монарси и олигарси.

18C0240_03

Съчетанието лукс, мощност и престиж достига апогей в последното издание на модела, който днес съчетава фамилните имена на германския конструктор Вилхелм Майбах и американския производител на спални вагони Джордж Пулман.

18C0240_04

Представеният на женевския автосалон Mercedes Maybach Pullman S 650 е помпозна дизайнерска и техническа разработка, която вече стои значително по-високо от „обикновената“ S класа на Mercedes. Дългата 6,50 м лимузина се отличава не само по мащабите си, но и с външното и вътрешно оформление.

18C0240_05

Новата монументална предница сее респект с голямата решетка, която получава хромирани вертикални ребра. Всички стъкла без предните са затъмнени и покрити с щори от вътрешната страна. Двуцветната каросерия стъпва върху специални алуминиеви джанти с по 10 спици и с диаметър 20 инча.

18C0240_01

Междуосното разстояние от 4,42 м позволява различни конфигурации на кабината зад предните места, които са отделени с електрическа стъклена преграда. Купувачите избират дали пътническото отделение да бъде оформено с две или с четири срещуположно разположени кресла. И в двата варианта мястото е в изобилие, за да може да се превърне в комфортен салон.

18C0240_10

Облегалките се накланят до ъгъл от 43 градуса и почти превръщат креслата  в легла. Ако желаят да наблюдават обстановката на пътя, пасажерите могат да гледат на екран картината, която им показва разположената в предницата камера. Друга глезотия е ексклузивната аудио система с отделно управление на предната и задната част на кабината, за да могат пътуващите да се наслаждават индивидуално на своите музикални предпочитания.

18C0240_07

Лимузината се предлага само с 12-цилиндров V-образен битурбо двигател с работен обем 6,0 л. Той генерира мощност 630 конски сили – със 100 повече, отколкото досега. Максималният въртящ момент достига колосалните 1000 Nm. Въпреки огромните си размери Mercedes Maybach Pullman S 650 ускорява само за 6,5 секунди от 0 до 100 км/ч. По данни на производителя разходът на гориво в смесен цикъл е под 15 л на 100 км. Цената на този автомобилен разкош започва от половин милион евро.

18C0240_08

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.