На 19 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за неделя, 19.01.2020

Кокошка снесе яйце с датата на Апокалипсиса (СНИМКА и ВИДЕО)

Жена катастрофира челно, за да изпита вярата си

Халифа Хафтар пристигна в Берлин за участие в международната конференция за Либия

Майк Помпео преговаря с президента на Ирак за напрежението в региона

Принц Хари и съпругата му Меган се отказват от кралските си титли

Расте броят на заразените с мистериозния китайски вирус, проверяват по летищата в САЩ

Трус от 6-а степен разтърси Нова Гвинея

Свидетел на инцидента с убития българин в Истанбул: Размахваше мачете и мълчеше, след което се барикадира

75 души пострадаха при сблъсъци пред парламента в Бейрут

Хайко Маас: Доставките на оръжие за Либия трябва да бъдат преустановени

Пекарите на кафе пазят в тайна над 800 аромата

Владимир Путин не иска да се връща към времената на неограничен президентски мандат

Почина пациент със свински грип в болницата в Смолян

Най-бързият спринтьор Японски електромобил ускорява за 1,69 секунди от 0 до 100 км/ч

От 0 до 100 км/ч за по-малко от 2 секунди! Като абсолютен рекордьор в спринта сред серийните коли се очертава Aspark Owl. Електрическият модел на японската инженерна фирма Aspark бе представен в готов за производство вариант преди броени дни на изложение в Дубай. Той ускорява от 0 до 100 км/ч за 1,69 секунди, което е по-бързо дори от хиперавтомобила Bugatti Chiron с бензинов двигател W16 с 4 турбокомпресора и мощност 1500 к.с.

Японската „светкавица” е значително по-мощна и по-лека. Aspark Owl се задвижва от четири електродвигателя (по един за всяко колело) с общ ресурс 2012 к.с. и въртящ момент 2000 Нм. Каросерията е изработена изцяло от карбон и благодарение на това теглото на автомобила с батериите не надвишава 1900 кг.

С височина 99 см това е най-ниският сериен хиперавтомобил. Добрата аеродинамика допринася за спринтьорските качества, а те са удивителни и по отношение на ускорението от 0 до 300 км/ч, което отнема само 10,9 секунди. При висока скорост се активира адаптивен спойлер, който увеличава притискателната сила към асфалта за по-добро сцепление.

Благодарение на голямата батерия с капацитет 64 киловатчаса автомобилът изминава до 450 км с едно зареждане. Водачът може да използва наличната енергия по различен начин в зависимост от режима на работа на автомобила, който избере – комфортен, спортен, за лошо време и за максимално представяне. Малцина обаче ще имат възможността да се насладят на тази кола, тъй като производството в първата година ще бъде ограничено до 50 екземпляра, които вече са разпродадени на цена от 3 милиона евро без данъци и такси.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.