Започна срещата на върха между Путин и Ким Чен-ун (СНИМКИ И ВИДЕО)

Днес е Велики четвъртък – най-важният ден от Страстната седмица

Шри Ланка е била предупредена преди месеци за мрежата от екстремисти

Путин пристигна във Владивосток за преговорите с лидера на Северна Корея

На 25 април 2019 да почерпят

Арестуваха бащата на изоставеното бебе в Пловдив

Министър Желязков: На 9 май ще бъдат отворени офертите за концесия на летище София

Вучич: След 10 дни отваряме магистралата Белград-Скопие

Дъжд с пясък от Сахара валя у нас

Ким търси от Москва мир в Корея Лидерът на КНДР на първа визита в Русия (ИНФОГРАФИКА)

Лекарският съюз иска отпадане на лимитите за легла по клиники в Педиатрията

Съветът за сигурност на ООН може да обсъди раздаването на руски паспорти в Донбас

Косово постави под домашен арест 26 свои гражданки, репатрирани от Сирия

Тръмп: Търговските преговори с Китай вървят много добре

Разкриват паркинг с 500 места до Рилския манастир за Великден

Най-големият самолет в света извърши първия си полет (ВИДЕО и СНИМКИ)

Снимка: Фейсбук -Stratolaunch

Най-големият създаван досега самолет – с шест двигателя и два фюзелажа, направи първия си тестов полет в Калифорния, над пустинята Мохаве, предаде Би Би Си.

„Размахът“ на крилата му е 117 метра, дължината – 53 метра, а височината – около 15 метра.

Съобщава се, че самолетът-рекордьор Stratolaunch Systems Model 351 тежи без товар 226 тона, а максималното му допустимо тегло с товар е около 590 тона.

Астрофизикът от НАСА Томас Цирбухет нарече това „историческо събитие за екипа разработчици“. „Това е началото на изпращането му на ръба на космоса и отвъд него“, пише той.

Stratolaunch е предназначен за извеждане на космически апарати в орбита. Предвижда се ракетата-носител да бъде разполагана между двата фюзелажа.

Още през 2011 г. създателят на самолета Пол Алън – един от основателите на Microsoft, обяви намерението си да построи летателен апарат за извеждане на товари в орбита. Негов партньор стана известният американски конструктор Бърт Рутан, чиято компания Scaled Composites построи самолета по поръчка на Stratolaunch.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (9)

  1. По всички показатели Ан-225 „Мрия“ го превъзхожда
    Общ товар – 640 t; само горивото, кето качва е 280; полезен товар – 275 t; размах на крилете -137 m; и т.н. Давайте точна информация. Не е най-големия самолет в света.

    1. Както обикновено – „от ВИТОША ПО-ВИСОКО НЕМА“!!!
      Та при теб – от ВСЕ СЕРЕ-то по добро нема!
      Разбира се, че STRATOLAUNCH e НАЙ-ГОЛЕМИЯТ САМОЛЕТ ПО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ!!!
      Ама ти това НИКОГА няма да го проумееш! Недостиг на първосистемна интелигентност!
      Хайде ОТНАЧАЛО:
      Първи хАМЕРИКАНЦИТЕ направиха КОСМИЧЕСКА СОВАЛКА! ПЪРВИ!
      И естествено НЕ Я НАПРАВИХА на Кейп Канаверал (стартовата площадка за истрелване на ракети), а я направиха В СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ ГОЛЕМИ ЗАВОДИ!!!
      И веднага ИЗНИКНА ВЪПРОСА: „Как ще я ТРАНСПОРТИРАМЕ“ до Кейп Канаверал???
      Затова хАМЕРИКАНЦИТЕ „измислиха“ САМОЛЕТА БОИНГ 747.
      Но когато започнаха да ТРАНСПОРТИРАТ совалките ОТГОРЕ ВЪРХУ Боинг747 се оказа, че СТАВАТ ТАКИВА ГОЛЕМИ ЗАВИХРЯНИЯ СЛЕД СОВАЛКАТА, че тези завихряния МОГАТ ДА ОТКЪСНАТ „ОПАШКАТА“ на Боинга. Това принуди хамериканците да летят на по-малки скорости (които са силно зависещи от прогнозите за времето. Както и ДА ЛЕТЯТ НА ПО-МАЛКА ВИСОЧИНА (да избегнат заледяването). Това пък доведе до УДЪЛЖАВАНЕ НА МАРШРУТА за транспортиране!
      Това пък доведе до УВЕЛИЧАВАНЕ ЧАСОВЕТЕ НА „БАФТИНГ“ (силна вибрация на метала след ИЗПЪКНАЛИ части по тялото на самолета – в случая изпъкналите части бяха ТОВАРА, който пренасяше). Това пък доведе до НЕВЪЗМОЖНОСТТА един Боинг да пренесе повече от 10 „совалки“!!! (Все още НИКОЙ НЕ Е ОТМЕНИЛ „СТАРЕЕНЕТО НА МЕТАЛИТЕ“!!!)
      До тук ПОНИМАЕШ??? Ха дано!
      Абсолютно същото се случи и във ВСЕ СЕРЕ-то.
      АНТ 225 Мрия (от украинси – МЕЧТА) БЕШЕ РАЗРАБОТЕН ЕДИНСТВЕНО И САМО като самолет, който да ПРЕНАСЯ пиздостанската „совалка“ БУРАН от мАсква, където се произвеждаше до „космодрома“ в Казахстан!
      Причините? Ами НИТО ЕДИН ПИЗДОСТАНЕЦ НЕ ПОЖЕЛА ДА РАБОТИ В Казахстан и там – близо до „космодрома“ да се произвеждат „бураните“! Но пиздостанците се ПОУЧИХА ОТ ОПИТА на хамериканците и затова АНТ225 ИЗНАЧАЛНО беше проектиран да има ДВЕ „ОПАШКИ“. При това разположени ДАЛЕКО ЕДНА ОТ ДРУГА, за да се избегне БАФТИНГА при полет!!!
      „Естествено“ е, че ВСИЧКО В ПИЗДОСТАН трябва да е „НАЙ-ГОЛЯМОТО в света“!!! Затова и Буран беше направен да е по-голям (всъщност по-тежък) от „шатълите“ в САЩ!
      Затова и АНТ225 трябваше да ПРЕВОЗВА по-големи товари!
      Затова и АНТ 225 има тези характеристики:
      Дължина 84,4 m
      Размах на крилете 88,4 m
      Височина 18,1 m
      Тегло (празен) 175 t
      Максимално тегло 640 t
      Макс. количество гориво 280 t
      Товароспособност 275 t
      Крайсерска скорост 750 km/h
      Максимална скорост 850 km/h
      Максимален полет 15 400 km
      Височина на полета с максимален товар 3500 m
      Таван на полета 11 000 m
      Далечина на полета
      без допълнителни резервоари 4000 km
      Далечина на полета
      с допълнителни резервоари 15 400 km
      Диаметър на фюзелажа 19 m
      И сега идваме на ГЛАВНОТО – днешният „самолет“ STRATOLAUNCH ЕПРЕДНАЗНАЧЕН ДА ИЗВЕДЕ „совалката“ до КРАЯ НА СТРАТОСФЕРАТА (разбирай височина 120 км) и там да я „пусне“ ДА ЛЕТИ НА СОБСТВЕН ХОД!!!
      С други думи STRATOLAUNCа се явява като ПЪРВА + ВТОРА СТЕПЕН на космическа ракета, която извежда ТРЕТАТА СТЕПЕН (совалката) до 150 км височина!!!
      При „нормалната ракета“ – първата + втората степен СЕ ЧУПЯТ (изгарят, повреждат, разпадат) И НИКОГА ПОВЕЧЕ НЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ!!! (Мъск се ОПИТВА да използва ПЪРВАТА СТЕПЕН многократно!!! НО НИКОГА НЕ Е УСПЯЛ ДА ИЗПОЛЗВА ЦЯЛАТА първа степен дори 2 пъти!!!)
      А ето – концепцията за STRATOLAUNCH казва, че е ВЪЗМОЖНО първата + втората степен да е всъщност един самолет с по-особена конструкция с ДВА БРОЯ ФЮЗЕЛАЖИ (корпуси) + СДВОЕНО КРИЛО между двата фюзелажа!!! Точно на това „сдвоено“ крило и ще БЪДАТ МОНТИРАНИ „совалките“, като напълно ще се избави от бафтинга! И по този начин STRATOLAUNCH ще може да се използва поне за 50-ина изстрелвания на „совалки“!!!
      Ето затова общия РАЗМАХ НА КРИЛЕТЕ е по-голяма от „Мрията“ – 117 срещу 88 метра!
      Както и ТАВАНЪТ НА ПОЛЕТ – 120-150 км срещо 12 км!!!
      Този STRATOLAUNCH позволява и неудобния момент от КАЦАНЕ НА СОВАЛКАТА НА ЧУЖДА ТЕРИТОРИЯ да бъде преодолян. При шаталите и бураните – те оставаха „ТАМ“ и бяха със ЗАЛОЖЕНО САМОУНИЩОЖАВАЩО СЕ УСТРОЙСТВО за да не бъдат „разкрити тайните“ при конструирането им!!! Защото НИТО БОИНГ747, нито АНТ225 „Мрия“ можеха да ПРЕВОЗЯТ ПРЕЗ ОКЕНА, която и да е „совалка“!!!
      Но в НЕНАВИСТТА ТИ КЪМ ВСИЧКО хАМЕРИКАНСКО ти пожелавам УСПЕХ!!!
      кОпай хамериката!!! Пиздостанците я кОпаха 100 години и си останаха ПЪЛНИ АЛКОХОЛИЦИ!!!
      НЕ СТЪПИХА НА ЛУНАТА!!! НЕ стъпиха на МАРС!!! Не стъпиха на ВЕНЕРА!!! Не напуснаха слънчевата система!!!
      ВСИЧКИ СНИМКИ на „космоса“, които можеш да видиш в интернета са хАМЕРИКАНСКИ!!!
      Ама ти – кОпай! кОпай!!! Нека и твоите деца и внуци също да кОпат

      1. От целия ти бълвоч вдянах само, че нейде в щатите правили совалки, но никой не искал да си мести задника да ходи да ги произвежда в на майка ти у гъ3a кейп канаверал, та трябвало са ги транспортират.

      2. Отделно, прост въпрос за просто говедо като теб: в какво среда ще хвърчи на 150 км височина…. от земята ли ще си носи въздуха?
        Пп. Фактът е, че таванът се очаква да е 10 км… но нали евроатлантическото шизи трябва да лъже….

    2. Красимир Да , ама е американски , и ние нали сме им нещо като сол ташак , за това казваме че е най големия , разбираш ли , трябва само да ги хвалим !

  2. Не е най-големият. Ан-225 „Мрия“ е такъв по всички показатели с изключение на един – разпереност на крилете. По всички други показатели Ан – 225 го бие.

  3. Браво, разбралси, че не е най-големият. А по предназначение разбира се.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.