Доналд Туск и Ангела Меркел разговаряха по телефона с Володимир Зеленски

Мехмет Акиф Алакурт ядоса турските жени

Бизнесът срещу саботажа на зимния туризъм Не можем да очакваме хората да се върнат след 4 часа чакане на лифта, категоричен е зам.-председателят на КРИБ проф. Николай Вълканов

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 24 април 2019

„Хемус” задминава Плевен след 3 години (обзор)

Сантра стана телевизионна водеща

Велико Търново домакинства националната дискусия „Общини БГ 2030“

Валентин Николов: В близко време ще бъдат прекратени договорите с американските централи в „Марица-изток“

Родител 1 и 2 в бланките за забавачка в София (обзор) Полетата бяха променени отново на “майка” и “баща”

Лютви Местан трябва да внесе гаранция от 10 000 лева до 25 април

ГЕРБ отстъпиха за адвокатските доноси

Проф. Румен Гечев: Проблемът на днешното управление не е в 10 или 30 апартамента, а че има милиардни загуби от нереализираните проекти

Рибари ще стават туроператори Турски сафрид по 7 лв. килото заля пазара

Вебер ще спира „Северен поток 2”

Нова партия ще агитира за „оставане” в ЕС

НАП търси 4 фискални инспектори за отдел „Оперативни дейности“ – Велико Търново

Национална агенция за приходите търси седем служители за отдел „Оперативни дейности“ – Велико Търново, като четирима от тях са с място на работа във Велико Търново. Агенцията е обявила конкурс за длъжността „инспектор по приходите”, които ще работят в екип в условията на 24-часов непрекъснат режим на работа и ще извършват фискален контрол.

Конкурсът за свободните работни места ще се проведе в два етапа. На първия участниците ще решават тест, чиято цел е да бъдат установени професионалните им знания. Издържалите успешно теста се допускат до втория етап-интервю.

Работата на фискалните инспектори е свързана с физически и документален контрол на стоки с висок фискален риск. Данъчните ще следят движението на стоките, дали се реализират на територията на България, изнасят ли се за трети страни и дали всички транзакции се отразяват коректно в счетоводните и финансови документи на превозвача, получателя и доставчика.

Служителите ще бъдат обезпечени с транспортни средства и техническо оборудване за изпълнение на функциите си.

Кандидатите могат да подадат документи до 22 април.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.