Малък гайдар разплака всички във „Фермата“

Вижте от птичи поглед опустошението след пожарите в Калифорния (ВИДЕО)

Искрен Веселинов, „Обединени патриоти“: Валери Симеонов разговаря с Каракачанов преди да реши за оставката

23 лица с трайни увреждания започнаха работа в община Смолян

Започва Рали спринт Сливен

Ограничават движението по Панаирния мост в Пловдив тази събота

Ето кои са окончателните състави на България и Кипър

САЩ намаляват бойците си в Африка За да се фокусират над заплахите от Русия и Китай

Ралица Паскалева предаде псевдо продуцент на ФБР Измамникът искал да я прави порно актриса

Вино без градус е новата мода Наши производители вече правят експерименти за производството му

Протестиращите майки за оставката на Валери Симеонов: Ще чакаме решението на Народното събрание

Министерски съвет потвърди: Оставката на Валери Симеонов е лично негово решение

Насрочиха процес за бунга-бунга партитата Силвио Берлускони отново на мушката на съдебната власт

Въглищата с етикет, дървата да са сухи Финансови глоби за кметове, ако трудно се диша

Протестиращи в Перник пак блокираха магистрала „Люлин“

Николай Нанков: Цените на винетките за колите няма да се повишават при тол системата

Николай Нанков

Цените на винетките за леките автомобили няма да бъдат повишавани след въвеждането на системата за таксуване на пътищата. Това увери министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков по БНТ. Стикерите вече ще бъдат в електронен формат.

От ведомството обмислят да въведат гъвкава политика при определяне на цените на електронните винетки и ТОЛ-таксите. Планират се еднодневни и уикенд винетки. Тежкотоварните автомобили ще плащат различни тарифи за различните класове пътища.

Шест фирми са кандидатите за изграждането на система за ТОЛ-такси у нас. Офертите им ще бъдат отворени утре в агенция „Пътна инфраструктура“, а победителят в обществената поръчка ще бъде избран от специално създадена комисия. Ако обществената поръчка се провали, се планира създаването на държавно предприятие.

„Първата причина за въвеждането на държавно предприятие е подобряването на инфраструктурата, въвеждането на нови съоражения и отсечки. Другата е свързана с анализа на Световната банка. Логиката е, че тази система ще я поддържа и стопанисва. Основно е че тол-системата ще внесе известна степен на справедливост ,защото в момента пътният сектор се издържа от леките автомобили. С тол-системата знакът ще е обратен. Нека излязат анализите – не повече от 50-55% от пътищата ще попаднат в тол-системата“, каза Николай Нанков.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (9)

  1. Не ви е справедлива винетната система и не е приемлива като цена. Аз лично въртя по около 1000км годишно предимно по градската и второкласната пътна мрежа, а други по 10, по 20 и повече хил. км. Плаща се еднакво! Е от къде-накъде?!

  2. Яко крадене се задава, още едно виме за айдуците от герб. Бой, е..не, късо подстригване и музика от Митко пайнера за тоз народ овчи, друго не заслужава.

  3. Цените на винетките са си достатъчно високи,от както Лилето Павлова ги повиши,без да мисли за шофьорите.

  4. Predi Vinetki, sega TOL, skoro i vinetka DISHANE che zamursiavame vuzduha s CO2 каза:

    Mnogo aidushki izmisleno – no ot mutrite na GERB^BSP kakvo drugo da ochakvame. Hem TOL taksi hem sVinetka – da ima debeloto Lile da yade poveche I da debelee oshte poveche. Znachi ili ima vinetki ili TOL taksi no I dvete sa bezumie. A typia narod vechno si trae – tyriha GERB pak nachelo s nacionalistite aiduci, sledvashe poskupvane na socialnite plashtania – tok,voda,parno – pri vse che ima vuzmojnosti za padane na ceni ne na kachvane, s gorivata I Zlatev yako ni obirat – edni prodavat benzin po 1,60 drugi po 2,10 – na tova mu vikat pazarna ikonomika. DDS ni vzimat 20% za lekarstva I hrani 1va neobhodimost – demek jivota e lux. Eto za tova v Bulgaristan skoro shte ostanat samo murzelivite murgavi mangali – ama I tehnoto svurshva che pomoshtite nema otkude da doidat kato izbyagame vsichki normalni ot tuk I ostabat samo kradlivite mutri ot lainiavite BKP partiiki.

  5. Става въпрос не за ПОВИШЕНИЕ, а за ПОНИЖЕНИЕ, г-н министър! Ако има тол такса, от къде на къде ще се плаща и винетка? Въвеждайте тол такса за всички пътища и да плаща този, който пътува. В момента положението на шофьорите е същото, като положението на живущите в сграда свързана с Топлофикация. Имаш – нямаш радиатор – плащаш. Но докато при столичани все пак има някакво топлоотдаване от тръбите, как ще обясните на баща ми, че трябва да плаща 100 лева на година, за да ходи веднъж седмично на 15 километра от града? Той за година навърта по 1600-1800 километра. Има шофьори, които навъртат двойно за седмица! РАВНОПРАВИЕТО ВИ КУЦА!!!!

  6. Prosto kazano za 1 I sushto neshto se plashta 2 puti – hem vinetka, hem tol taksa – hitro a – pojarnikarsko-mutrenska inovacia. Kolkoto do Toplofikacia – ima nema toplootdavane – NIKOI NE TRYAVBA DA TE KARA DA PLASHTASH ZA NESHTO KOETO NE ISKASH! Ama v BG yako se krade, bogatite ne plashtat nishto – e za tova srednata klasa /kolkoto I malka da e tya/ e yako obirana ot vsyakakvi selski govna tip bai Toshko&bai Boko. Dokato naroda si trae shte e taka – dokato ima ovce shte ima I pojarnikari ot BKP koito da gi strijat!

  7. Готвят поредно ограбване на народа. Най-голямата измет на обществото е в политиката и единствено крадат от нас.

    1. Тъпанар, като не разбираш, що се месиш? Камионите ТРЯБВА да плащат за всяко минаване. Така е по цял свят. В Индия да идеш, ще видиш, че и там в началото и края на всеки асфалтиран път ома кабинка, в която събират такса. Въпросът е, че не искат да въведат тол системата за леките коли само по една единствена причина – ПОЛОВИНАТА ОТ КУПУВАЩИТЕ ВИНЕТКИ ПРОСТО НЕ ПЪТУВАТ ПО МАГИСТРАЛИТЕ. Или ако го правят е един – два пъти годишно. Което означава, че приходите им ще спаднат наполовина. Анадъмо?! Нищо не се гови. Те и сега си ни ограбват.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.