Изстрадахме точка в Косово, Хубчев отказа да коментира темата „Левски“

На 26 март 2019 да почерпят

Ракети са изстреляни от Газа към Израел

Тереза Мей: Британският парламент ще обсъди в сряда официално отлагане на датата на Брекзита

Чужденци похарчиха 1 млрд. лв. за хотели

Хванаха крадци на метални тръби, докато пренасят плячката

Пожарникари извадиха несретница, паднала в Луда Камчия 62-годишната жена пренощувала в коритото преди някой да чуе виковете й и да извика помощ

Българските зеленчуци изчезват Намаляват както площите, така и количествата зарзават всяка година

Росен Желясков: Разочароващо е решението на Европейския парламент в сряда да се гласува пакетът „Мобилност“

Как може да се прекрати отпуска по майчинство

МВнР на Русия: Решението на САЩ да признае суверенитета на Израел над Голанските възвишения не променя позицията на Москва, че това е територия на Сирия

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 26 март 2019

Увеличава се интересът към тристайните жилища Делът на новото строителство нарасна до 30-35%

Пакетът „Мобилност“ влиза в дневния ред на Европейския парламент

Австралиец спря Григор в Маями

„Петицата“ е баварец №1 в България Германската компания остава лидер на пазара на луксозни коли

Най-търсеният модел на BMW в България на пазара на нови автомобили през изминалата година е Серия 5. “Петицата” е била избрана от 141 купувачи. На второ място в потребителските предпочитания се нарежда BMW X3 със 138 продадени екземпляра, а на трета позиция е BMW X5 със 134 автомобила.

2018 година е най-успешната за BMW и MINI в България, съобщиха от BMW Group. От двете марки на групата на нашия пазар са пласирани общо 1254 коли. От тях 1100 са модели на BMW и 154 на MINI. Близо половината от купените у нас “баварци” са представители на X-гамата (Х1, Х2, Х3, Х4, Х5 и Х6). Така BMW Group отново е пазарен лидер при луксозните автомобили.

По отношение на задвижването водещи остават дизеловите модели, макар че търсенето им е по-ниско в сравнение с предходни години. 66% от продадените в България през 2018 г. BMW-а и MINI-та са с дизелови мотори, 28% са бензинови, 5% са електрически и 1% са Plug-In хибриди. Девет от десет купени у нас “баварци” са оборудвани с интелигентната система за задвижване на четирите колела xDrive, което затвърждава тенденцията, че пазарът ни във високия клас е преобладаващо 4х4.

В първата пълна година след лансирането на електрическата марка BMW I от нея в България са продадени 60 превозни средства. С добавянето на Plug-In хибридите броят на електрифицираните коли става 72.

От моделите на MINI най-купувани у нас през 2018 г. са MINI Countryman и MINI с пет врати. От тях на клиенти са доставени по 55 екземпляра. На трето място се нарежда класическото MINI с три врати с 28 доставки. Общият брой на продадени мотоциклети BMW в България през миналата година е 106.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.