На 8 април 2020 да почерпят

Лъвовете със съдбовно запознанство, Рибите да бъдат отговорни към семейните задължения – Дневният хороскоп на Алена

5G мрежата е невинна

Грипът е ПРИЛЕПчива болест Не е необходимо да сте луд, за да четете това, но помага

Земеделското министерство иска търговските вериги да бъде излагана повече продукция на местни производители

Надигат се бунтове на глада На хората им свършват парите и търпението

Пандемията от коронавирус е засегнала 81% от работещите по света

Двама души са излекувани от Covid-19 с кръвна плазма

76 починали от коронавируса в Турция за 24 часа

Тръмп: СЗО оплеска нещата

Испания разчита на безработни и чужденци за земеделска работа

COVID-19 блокира здравеопазването Водещи специалисти искат прегледите да бъдат възстановени

Фермерските пазари тръгват с по-малко сергии Продавачи и клиенти на 2 метра разстояние

Менда Стоянова: Мярката 60/40 няма как да бъде използвана от всички видове бизнеси

Банката за развитие подкрепя със 75 млн. лв. Пощенска банка и Общинска банка

„Петицата“ е баварец №1 в България Германската компания остава лидер на пазара на луксозни коли

Най-търсеният модел на BMW в България на пазара на нови автомобили през изминалата година е Серия 5. “Петицата” е била избрана от 141 купувачи. На второ място в потребителските предпочитания се нарежда BMW X3 със 138 продадени екземпляра, а на трета позиция е BMW X5 със 134 автомобила.

2018 година е най-успешната за BMW и MINI в България, съобщиха от BMW Group. От двете марки на групата на нашия пазар са пласирани общо 1254 коли. От тях 1100 са модели на BMW и 154 на MINI. Близо половината от купените у нас “баварци” са представители на X-гамата (Х1, Х2, Х3, Х4, Х5 и Х6). Така BMW Group отново е пазарен лидер при луксозните автомобили.

По отношение на задвижването водещи остават дизеловите модели, макар че търсенето им е по-ниско в сравнение с предходни години. 66% от продадените в България през 2018 г. BMW-а и MINI-та са с дизелови мотори, 28% са бензинови, 5% са електрически и 1% са Plug-In хибриди. Девет от десет купени у нас “баварци” са оборудвани с интелигентната система за задвижване на четирите колела xDrive, което затвърждава тенденцията, че пазарът ни във високия клас е преобладаващо 4х4.

В първата пълна година след лансирането на електрическата марка BMW I от нея в България са продадени 60 превозни средства. С добавянето на Plug-In хибридите броят на електрифицираните коли става 72.

От моделите на MINI най-купувани у нас през 2018 г. са MINI Countryman и MINI с пет врати. От тях на клиенти са доставени по 55 екземпляра. На трето място се нарежда класическото MINI с три врати с 28 доставки. Общият брой на продадени мотоциклети BMW в България през миналата година е 106.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.