На 18 ноември 2018 да почерпят

Спортисти и авантюристи ни славят в Гинес Най-любопитните постижения в Книгата на рекордите

Затягат правилата за билбордовете край шосетата

Икономиката ще загуби 2,2 млрд. лева заради недостиг на шофьори Бранша чакаа поне 2000 водачи от българските диаспори

Калоян Паргов: Предсрочни догодина избори са неминуеми

Предупредителен код заради очакваните валежи в 20 области утре

Дубайските полицаи се качват на летящи мотори (ВИДЕО)

Риалити звезда се сгоди за милионерски син Пенелопе каза “да” на Иван Динев

Филмът за Силвио Берлускони препуска към екрана Режисьор е майсторът Паоло Сорентино

70 задържани на протест заради климатичните промени в Лондон

Георги Мамалев: Протестите няма да доведат до нищо добро

Сергей Лавров: „Турски поток“ може да мине през България и Сърбия

Последният ръководител на Комсомола: Промените през 89-а тръгнаха от самата БКП

Националните недоволни от съдията срещу Кипър: Трябваше да ни даде още две дузпи Според тях, шведският рефер е трябвало да отсъди поне още две дузпи

Спас Гърневски: Няма да има предсрочни избори, ГЕРБ ще управлява още два мандата Разполагаме с информация, че БСП участва в организацията на протестите, каза депутатът от мнозинството

Подписан е договорът за строителство на „Струма“ след тунел „Железница“

Снимка: АПИ, архив

Подписан е договорът за проектиране и строителство на 1,4 км от трасето след тунел „Железница“ на АМ „Струма“ в посока Крупник. Това е участъкът от 369-ти км до км 370+400. Изпълнител на отсечката е „ПСТ ГРУП“ ЕАД. Стойността на договора е 22 130 756,88 лв. с ДДС. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г., съобщиха от АПИ.

lot_3-1_am_struma_tunel_jeleznitsaДоговорът включва проектиране и строителство на автомагистрален участък с дължина 1,4 км, селскостопански подлез, подпорна и укрепителна стена, отводнителни съоръжения, изграждане и реконструкция на инженерни мрежи и др. Срокът за изпълнение на обществената поръчка е 120 дни за изготвяне на проекта и 480 дни за изпълнение на строително-монтажните работи.

Предстои подписването и на договора с ДЗЗД „Железница – Север“, в което са: „ГБС Инфраструктурно строителство“ АД, „Главболгарстрой“ АД и „Главболгарстрой Интернешънъл“ ЕАД. Дружеството е избрано за изпълнител на проектирането и строителството на трасето преди тунел „Железница“ от 366-ти км до км 366+720. Тази отсечка е с дължина 720 м и включва обслужващ тунелен път при северния портал на бъдещия тунел и мостово съоръжение с обща дължина 620 метра.

Обществената поръчка за „Проектиране и строителство на автомагистрала „Струма“ Лот 3.1 Тунел „Железница“ беше в 3 обособени позиции – за тунела, който ще е около 2 км и ще бъде най-дългият досега изграждан у нас, и за пътя преди и след съоръжението. Тя беше разделена на три части, за да може на обекта да се работи едновременно и проектът да завърши в срока на ОПТТИ 2014-2020 г. Агенция „Пътна инфраструктура“ припомня, че има избран изпълнител и за тунелното съоръжение, но решението се обжалва през КЗК. Очаква се решението на комисията.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.