Започна срещата на върха между Путин и Ким Чен-ун (СНИМКИ И ВИДЕО)

Днес е Велики четвъртък – най-важният ден от Страстната седмица

Шри Ланка е била предупредена преди месеци за мрежата от екстремисти

Путин пристигна във Владивосток за преговорите с лидера на Северна Корея

На 25 април 2019 да почерпят

Арестуваха бащата на изоставеното бебе в Пловдив

Министър Желязков: На 9 май ще бъдат отворени офертите за концесия на летище София

Вучич: След 10 дни отваряме магистралата Белград-Скопие

Дъжд с пясък от Сахара валя у нас

Ким търси от Москва мир в Корея Лидерът на КНДР на първа визита в Русия (ИНФОГРАФИКА)

Лекарският съюз иска отпадане на лимитите за легла по клиники в Педиатрията

Съветът за сигурност на ООН може да обсъди раздаването на руски паспорти в Донбас

Косово постави под домашен арест 26 свои гражданки, репатрирани от Сирия

Тръмп: Търговските преговори с Китай вървят много добре

Разкриват паркинг с 500 места до Рилския манастир за Великден

Покупки с безконтактни карти Visa до 50 лева без ПИН код Пролетната промоция на компанията включва атрактивни награди при безконтактни разплащания

От 12 април безконтактните разплащания с карти Visa вече ще изискват въвеждане на ПИН код за покупки над 50 лева вместо над досегашните 25 лева. Глобалният лидер в дигиталните разплащания предприема тази стъпка, за да отговори на потребностите на потребителите на карти Visa. Българите в големите градове все по-често използват безконтактни плащания в ежедневието си, като посочват като основни причини удобството, сигурността, лекотата и прозрачността на трансакциите. Най-популярните търговски категории за безконтактни плащания са фармацевтичните обекти, супермаркетите, бензиностанциите, заведенията за бързо хранене и напитки, както и дейностите, свързани с отдих и развлечения.

Проучване на Visa сред гражданите на големите градове в България от края на 2017 г. показа, че безконтактните плащания се възприемат като удобни и бързи. Затова 62% от респондентите го избраха като метод на покупка. Потребителите на възраст 18-34 години съставляват 42% от потребителите безконтактни карти, докато тези на възраст 35-65 години са 58%.

Според същото проучване, потребителите са склонни да плащат по-висока средна месечна сума за развлекателни стоки и услуги, когато покупката е направена с безконтактна карта. Респондентите плащат основно за посещения на ресторанти и барове (39%) и книги и списания (31%). Хората на възраст между 35 и 65 години са склонни да купуват с празници с безконтактни карти (25%) и самолетни билети (15%), докато тези под 34 години обикновено плащат за ресторанти и барове (45%). Почти половината от респондентите (44%) плащат безконтактно в ресторанти и барове няколко пъти месечно или по-често.

Пролетната промоция на Visa, която започна на 1 април и продължава до 23 юни 2019 г., има за цел да насърчи още повече използването на безконтактни карти за всекидневни покупки и потвърждава високия потребителски интерес към употребата на безконтактни карти. Тя дава възможност на всички Visa картодържатели, направили безконтактно разплащане, да участват в томбола за атрактивни награди, с които да си осигурят красиви спомени и преживявания.

Като ангажимент към иновациите, компанията Visa работи с широк спектър от партньори, за да гарантира, че потребителите имат достъп до безопасни, сигурни безконтактни разплащания, където и да се намират и каквото и устройство да използват.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.