На 18 юли 2019 да почерпят

„Лудогорец“ аут от Шампионската лига

Началникът на кабинета на Меркел: Тя е в добро здраве и е готова да довърши мандата си

Тръмп одобри среща на сенатор Рандъл Пол с иранския външен министър

Затиснатото от гума дете е в критично състояние Лекари от болницата във Велико Търново се борят за живота му

Българи кръщават свят извън Слънчевата система Отредени са ни звезда като Слънцето и горещ газов гигант като Юпитер

Мей призова за запазване на иранската ядрена сделка

„Зелените” настояват за 4 ресора в Еврокомисията

Украинските моряци, задържани в Керченския проток, остават в ареста

„Фейсбук” е проводник на фалшивите новини Киберпрестъпленията се увеличават

България U20 срещу Русия на четвъртфиналите в Португалия

Бившият вътрешен министър Валентин Радев ще ръководи етичната комисия на ГЕРБ

Иде драма с паспорти и лични карти до 2021 г. Изтича валидността на над 4 милиона документи в следващите 2 години

В Словакия песимисти: „Левски“ е по-богат и по-опитен

Потвърдиха два случая на африканска чума по прасетата и в Търговищко Болестта е установена в семейно стопанство и на територията на ловно

Превозвачи се опасяват от фалити Ще бъдат принудени да регистрират бизнеса си в чужбина

Настояват за спешна среща

За спешна междуинституционална и надпартийна среща настояват от Камарата на автомобилните превозвачи в България във връзка с пакета “Мобилност 1” преди той да бъде разгледан от Европейския парламент на 10 януари догодина. Това става ясно от открито писмо на организацията.

Ако бъдат приети новите предложения, допълнително ще бъде утежнено положението на сектора. За превозвачите е непосилно изискването за връщане в страната на моторните превозни средства, които работят в страните от ЕС.

“Празните курсове и финансовата загуба ще доведат до цени много под себестойност и съответно това ще доведе до закриване на много от фирмите. Дали малките ще оцелеят за сметка на големите, защото са по-гъвкави или големите ще оцелеят за сметка на малките, няма значение, щом говорим за оцеляване, значи условията не само ще са непосилни за бизнеса, те ще се отразят на цялата икономика. В допълнение ще се увеличат опашките по границите и часовете чакане, които няма да имат само финансова тежест за предприятията, те ще доведат и до меко казано капан на граничните пунктове”, се посочва в писмото.

Ако Европейският парламент приеме готвените промени, от 12 хил. превозвача у нас ще останат да работят малцина. Голяма част ще фалират, а друга група ще се принуди да изнесе бизнеса си в чужбина, обясниха от бранша.

“Лесно е да регистрираме фирмите си в чужбина и още по-лесно е да плащаме там данъците и го заявяваме категорично. Но питаме тогава, какво става с българския бюджет, питаме какво става с пенсиите на хората, питаме какво става с хората с увреждания, какво става със здравеопазването. Питаме се къде остава държавата?”, заявяват от Камарата на автомобилните превозвачи. Позицията им подкрепи вчера и евродепутатът Ангел Джамбазки.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (6)

  1. Е и, къде е оня тюфлек от Банкя дето се хвалеше, че бил решил проблема? Явно не е решавал нищо, само е лъгал както прави винаги. Дайте му да краде на бибитко, за нищо друго не става, абсолютен боклук.

  2. Че дасе регистрират в чужбина бе, всиички го правят и в Германия…

  3. Лъжат!Реват само измекярите!Няма нито един работодател в бранша,който да не ощетява бюджета!Всички шофьори са назначени на минимална заплата,а си докарват 2570 лв доход на месец (когато мизеруват като кучета по европейските паркинги)Обаче ,когато се приберат след третия месец за почивка,заплатката е 500 лв!!!Отделно куцо кьораво и сакато се качи на камион ,а всеки трети навартял 5 години служба стана чорбаджия/транспортьор.Ще се регистрират в чужбина 5-6 фирми!!!Проблема е,че там ганьовските парчета ме вървят!

    1. Как е възможно да си още жив с толкова натрупана злоба в теб……??? Вземай мерки че малко ти остава. И впрочем никой никого не кара насила да работи!!! Казали са ти условията, хванал си се сега какво ревеш. Като не ти изнася напускаш..

  4. Никой не ги кара да връщат камионите обратно в България, а само шофьорите. Същото е с екипажа на корабите. Смяната на екипажа се извършва чрез самолетни полети,а корабът си стои където е. Не им се ще да се бръкнат за самолетен билет на шофьорите и затова е целият рев. Можели били да си регистрират бизнеса в чужбина, направо ще умра от смях ! На всички е ясно, че ще им излезе по-евтино да приемат пакта за мобилност отколкото да плащат френско-немски данъци, осигуровки и заплати. Вие въобще нямате представа какво е данък другари ! Друга държава като България няма в цяла Европа ! Вие затова и я обичате, а не че сте се загрижили за бюджета или за хората с увреждания. И да се пънете и да не се пънете, от бат ви Бойко нищо не зависи. На Макрончо му подпалиха чергата във Франция и не си мислете, че той ще слуша вашите писъци.

    1. Точно това е реалното положение.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.