Джоан Роулинг шокира с герои гейове

Осъден за закана за убийство и жертвата му жалят присъдата Инцидентът се разиграл във великотърновското село Беляковец преди година

Българският народ не е див и варварски, братя Британско-българският бизнес бал в Лондон е приеман с почести

Над 150 ранени и 50 арестувани при масовите бунтове в Каталуния

10-те домакински задължения, които горят най-много калории

БДЖ пуска пак временно спрените влакове в страната

СЕМ назначи Антон Митов за временен директор на БНР

Бум на лазерната епилация сред мъжете Технологията в обезкосмяването Duetto MT Evo е у нас благодарение на Jewel Skin Clinic

Турското външно министерство: Кюрдите нарушават примирието

Глория с нови кадри с любимия

Акция на спецпрокуратурата и ГДБОП в Несебър

Предлагат по-евтина тол такса през нощта Сателитна система ще засича изминатия от автомобила пробег

„Струма” е приоритет за пътната агенция

Обмисля се да има три различни тарифи за камионите след въвеждането на тол системата у нас. Идеята беше представена от Михаел Вебер, изпълнителен директор на “Капш телематик технолоджис България”, която спечели търга за изграждането й. “Може да се помисли за различни тарифи – една през нощта, втора през деня и трета през уикенда”, уточни Вебер на форум “Стратегическа инфраструктура и инвестиции в България през 2018 г.”. Идеята е по-ниската тарифа през нощта да облекчи дневния трафик по магистралите и да спомогне за намаляване на катастрофите в пиковите часове.

Вебер предлага още сателитно базирана система, която да се засича изминатия от автомобила пробег и собственикът му да плаща на километър. За целта трябва да се изградят метални естакади по магистралите. По думите му трябва да се вземат още много решения по изграждането на тол системата, но не се ангажира с конкретен срок за това.

“На влизане в страната забелязах, че пътищата ви бяха изчистени, купих си винетка и всичко беше наред”, каза още директорът на “Капш”.

Магистралите “Хемус” и “Русе – Велико Търново” са приоритет на Агенция “Пътна инфраструктура” през 2018 г., заяви председателят й Дончо Атанасов по време на форума.

“През март трябва да започне строителството на 10-километрова отсечка Ябланица – Боаза, като целият участък от магистралата, който трябва да се рехабилитира, е 50 км”, уточни Атанасов. По думите му до края на годината трябва да стартират тръжните процедури за строителство на 135 км от магистралата “Русе – В. Търново”. Друг приоритет е Лот 3.2 от “Струма”, като в момента има жалба по ОВОС на участъка, но това не би трябвало да забави стартирането на строителството, уточни той.

Други проекти, които се очаква да стартират през годината са 167 км от Видин – Ботевград, участъкът от Калотина до Драгоман (14,5 км) за него предстои да бъде обявен търг през септември, а цената е 141,7 млн. лв. без ДДС с финансиране по механизма “Свързана Европа”. Важно е и разширяването на 16 км от отсечката Слънчев Бряг – Бургас, както и АМ “Черно море”, допълни Дончо Атанасов и подчерта идеята за изграждане на тунел под прохода Петрохан.

 

Забавяне

Жалби стопират жп проекти

Няколко жп проекта се очаква да стартират у нас чрез евросубсидиране, съобщи Нисим Примо, ръководител на отдел “Мониторинг” в Национална компания “Железопътна инфраструктура”.

По думите му повечето от проектите се обжалват заради застъпване на частни интереси и това стопира строителството им. “София – Елин Пелин” е единият проект, където се очаква да има 23 км железопътна линия.

Проблемите са, че той е изцяло разположен в градска територия и ще трябва да се работи при по-добра организация на движението по пътищата. “Елин Пелин – Костенец” в момента се обжалва и строителството може да се забави, уточни той.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.