Задигнаха колата на Хю Грант, актьорът моли крадците да му върнат само сценария

Правителството на Тереза Мей оцеля във вота недоверие

Две коли са се ударили челно в Пловдив, трима души са ранени

Убитата млада жена в „Банишора“ е бита, душена и ритана

Остават опашките пред лифта в Банско Кметът на зимния курорт Георги Икономов пред „Труд“: Законодателството трябва да се прецизира

Майк Пенс: САЩ ще се борят, за да гарантират поражението на „Ислямска държава“

Сергей Полунин изгонен от Парижката опера „Лошото момче на балета” обиди гейовете, жените и дебелите

Мъж е пострадал след удар в мантинела на пътя Пловдив – Карлово

25-годишна жена е убита в столичния квартал „Банишора“ По първоначални данни извършител е нейният приятел, който е опитал да се самоубие

Фокуси със сирене въртят търговци и производители Вдигат водното съдържание и сухото мляко в продукта

Дават две данъчни облекчения за деца с увреждания

Ердоган: Дейтънското споразумение трябва да се преразгледа, защото то „не решава бъдещето на Босна и Херцеговина“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 17 януари 2019

Грипната вълна се разраства

Канадски гражданин е отвлечен от ислямисти в Буркина Фасо

Предлагат сателитна тол система да събира такси от шофьорите

Снимка: АПИ/Архив

„България може бързо да стигне до модерните технологии за разлика от други страни от Европа. На влизане в страната забелязах, че пътищата ви бяха изчистени, купих си винетка и всичко беше наред“, така ни похвали Михаел Вебер, изп. директор на „Капш телематик технолоджис България“, фирмата, която спечели търга за изграждане на тол системата у нас. Той участва във  форум за стратегическа инфраструктура и инвестиции в България през 2018 г.

Вебер представи идеята сателитно базирана система да събира таксите от шофьорите в страната и предложи да се изградят  метални естакади по магистралите.

Магистралите „Хемус“ и „Русе В. Търново“ са приоритет на Агенция „Пътна инфраструктура“ през 2018 г., заяви председателят на АПИ Дончо Атанасов по време на форума.

„През март трябва да започне строителството на 10-километрова отсечка Ябланица – Боаза като целият участък от магистралата, който трябва да се рехабилитира, е 50 км“, уточни Атанасов. По думите му до края на годината трябва да стартират тръжните процедури за строителство на 135 км от магистралата „Русе – В. Търново“. Друг приоритет на агенцията е Лот 3.2 от „Струма“, като в момента има жалба по ОВОС на участъка, но това не би трябвало да забави стартирането на строителството.

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. предлагат най скъпия най сложния и най трудоемкия за изпълнение и подръжка вариянт

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.