Eксперт по международни отношения: Посланията от форума по сигурността в Мюнхен са песимистични

Спецпрокурорът Мълър поиска 19 г. затвор за бивш съветник на Тръмп

Бойко Борисов в Мюнхен: България ще продължи да укрепва сътрудничеството си с Европол Премиерът проведе среща с изпълнителния директор на службата Катрин де Бол

Иван Пенков: Възможно е да има имплантирани руски агенти у нас

Корнелия Нинова: Днес лъсна истината за нова управляваща коалиция – ГЕРБ, ДПС, ОП

„Нема такъв живот“ на сцената на „Сълза и смях“ Уникална комбинация от stand-up комедия и илюзия

Еманюел Макрон обяви 11 март за национален ден в памет на жертвите на тероризма

ВМРО: Поредните цигански посегателства показват, че има спешна нужда от държавна концепция по проблема

Храмът на Великата богиня-майка в Тракия Слънчев фалос опложда недрата на земята всеки ден в 12 часа

Томислав Дончев: През 2015 г. имаше опити за намеса в българските избори

Провокация от Ларс фон Триер на „София Филм Фест“ Завръщането на Ума Търман

Резервната гума бавно изчезва Новите коли се оборудват със спрейове и “патерици”

Състоянието на 27-годишния мъж, заразен с морбили, се е влошило Болните деца са в стабилно състояние

Цветан Цветанов: Винаги сме били за намаляване на прага на преференцията

Кирил Ананиев: Създали сме необходимата организация, за да овладеем заразата с морбили Здравният министър призова родителите да ваксинират децата си

Продаваме сладка и козметика на Китай 30 наши фирми търсят търговски партньори на азиатския пазар

Стартирали сме 29 процедури за износ

Тридесет български компании вече предлагат храни и козметика на китайския пазар чрез електронната платформа за търговия www.16plus1cloud.org, съобщи за “Труд” изпълнителният директор на Центъра за насърчаване на сътрудничеството в областта на селското стопанство между Китай и Централна и Източна Европа Васил Гелев.

Сама по себе си платформата не “търгува” електронно, а консолидира производители – тя е дигитален логистичен хъб за селскостопански и други продукти от Централна и Източна Европа и Китай. Благодарение на нея в края на миналата година вече са сключени реални сделки за български козметични продукти, посочи Гелев.

В момента на платформата се предлагат 4500 артикула основно от хранително-вкусовата промишленост от различни страни от Централна и Източна Европа.

Китай е много предпазлив при вноса на хранителни продукти. Преди да бъдат внесени, трябва да бъдат подписани двустранни протоколи, гарантиращи безопасността. България има 29 стартирали двустранни процедури за износ. Шест от тях вече са финализирани с подписани протоколи – за люцерна, царевица за фураж, риба и рибни консерви, мляко и млечни продукти, белен слънчоглед, комбинирани фуражи и фуражни добавки.

Съгласно действащите до сега регулации, за да може една българска или от ЦИЕ компания да продава продуктите си чрез електронна търговия в Китай, тя трябваше да открие там собствен офис, да регистрира фирма, да има собствена банкова сметка – всичко необходимо, за да е юридическо лице по смисъла на китайското законодателство.

Чрез платформата производителите могат за свържат електронните си магазини с нея, а връзката й с китайските платформи дава възможност предлаганите стоки да се търгуват в Китай.

Изискване на китайските власти за трансграничен внос на продукти за лична употреба е платформата, която търгува стоката в Китай да е свързана с тяхната агенция митници.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.