Премиерът Борисов се срещна с управляващия директор на МВФ Кристалина Георгиева

Японски милиардер си търси жена за полет до Луната Кандидатките трябва да са позитивно настроени

Осигуряват по-добър достъп до домовете на инвалиди

Състоянието на жената, която се лекува от свински грип в Смолян, остава стабилно

31-годижен мъж почина след инцидент в заведение във Видин

Тесла общувал с гълъб телепатично Получил видения на 7 години, след смъртта на брат си

Хотелиери и ресторантьори готвят протести заради срив в бранша Ръководството на БХРА излиза с петиция за законодателни промени

Пожар затвори пътя Симитли – Кресна

Емил Димитров: ВиК дружествата са в тежко положение и нямат собствено съфинансиране, новият холдинг ще помогне на всички

Арестуваха мъж от Кюстендил, заподозрян за убийство на съпругата си При първоначалния оглед са установени следи от насилие

Бившият шеф на затвора във Варна: Убитият в Истанбул българин имаше склонност към самоагресия

Ивелина Василева: Необходимо е да се полагат много усилия за модернизация на ВиК мрежата

Обирът на сребро и пари от Митница-Благоевград е станал чрез вътрешна информация

Бащата на убитата Андреа за 17-годишния Аксел: Дори и животните не могат да бъдат толкова жестоки

Genesis атакува Европа с луксозен SUV Корейската премиум марка има високи цели за Стария континент

Работниците във „Фолксваген“ са против изграждането на нов завод в Източна Европа

Снимка: Архив

Представителите на служителите на „Фолксваген“ отхвърлят изграждането на нов завод в Източна Европа или Турция. Вместо това те предпочитат съществуващите производствени мощности да бъдат използвани по-добре. На път е да се създаде вътрешен конфликт между капитала и служителите.

Раздразнението на работническия съвет се отразява и на плановете за изграждането на нов завод в Източна Европа.

Конфликтът стартира, след като Фолсксваген излезе с решение за изграждане на нова фабрика в Източна Европа. Инвестицията е на стойност 1,3 милиарда евро. Компанията разгледа десет възможни места в Сърбия, Румъния, България и Турция, пише вестник „Ханделсблат“.

Говорителят на семейството на „Порше“, Волфганг Порше, заяви по време на автомобилното изложение в Женева, че отговорността за старите структури, особено в централата във Волфсбург, има и работническия съвет. Като представител на най-голямата акционерна група в компанията и член на Надзорния съвет, той подкрепи главния директор Херберт Дис за необходимото преструктуриране.

Председателят на работническия съвет Бернд Остерлох реагира гневно на коментарите на Порше. Според него за проблемите в групата са отговорни ръководството, а не служителите.

„Не могат да потънат милиарди и това да остане без никакви последици“, заяви Бернд Остерлох, председател на работническия съвет.

Той се позовава се на погрешния преход към новите стандарти за разход на гориво и вредни газови емисии, който миналата година струваше на групата поне един милиард евро.

Спорът служители-управа започна от преструктурирането на фабриката в град Емден в производство на електромобили. Това задейства цяла рокада в производствената мрежа на компанията.

Производството на Passat в Емден като последствие бе спряно за шест месеца. Планирано е то да се премести в завода на Шкода в Чешката република. На свой ред Шкода се нуждае от по-голям капацитет, който да бъде създаден с изграждането на нов завод. „Шкода има нужда от допълнителни производствени мощности, това е безспорно“, заяви говорител на компанията. Представители на служителите смятат, че заводът на Шкода може да бъде модернизиран срещу 200 милиона евро. Така ще бъде избегнат пореден грешен ход на компанията.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Изходът е внос на още 99 000 000 афроараба… достатъчни да подобрят сбъркания немски ген завинаги!

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.