Майк Пенс ще посети Колумбия в подкрепа на Хуан Гуайдо

Външният дълг на Гърция възлиза на 30 000 евро на глава от населението

Лондон предлага алтернатива за Брекзит Не е ясно дали Брюксел ще се съгласи

Утре отварят офертите за изграждането на 19 км от пътя Мездра–Ботевград

Молдовски опозиционни лидери твърдят, че са били тровени Обвиняват властта, че иска смъртта им

Жълт код за силен вятър в цялата източна половина на страната утре

Папа Франциск поиска конкретни мерки в борбата срещу педофилията в църквата

София има нужда от два пъти повече нови жилища Нарастването на заплатите прави покупката на дом по-лесна

Калоян Паргов: Две години чакам анализ на причините за липсата на шофьори в градския транспорт

Банков скандал тресе Скандинавия След Дания и Швеция е замесена

Административният съд прекрати делата по жалби на роми от Войводиново

Бойко Борисов: Няма да позволим на БСП отново да фалират банки и ние да им ги оправяме През юли България ще влезе в чакалнята на Еврозоната, заяви премиерът

Белгия си търси дълговете от Кадафи Брюксел предлагал на Триполи съмнителна схема

Български производител вдига завод за над 40 милиона лева във Враца

Министърът на туризма награждава победителите от конкурса за детска рисунка „Моята ЕДЕН дестинация в България“

Революцията е в детайлите Porsche 911 се преражда с класически дизайн и модерни технологии

Автомобилната икона Porsche 911 се преражда – през 2019 година в продажба излиза осмата генерация на този култов модел. Ортодоксалните почитатели на марката могат да отдъхнат, защото радикални промени няма – нито в дизайна, нито в техниката. Революцията е в детайлите и благодарение на тях новото поколение е по-добро по всички показатели.

20-3-6kol

На пръв поглед става дума за дребни, но важни промени. Предната броня е „удължена“ с 2 см заради интегрираните в нея сензори (вкл. за разпознаване на обекти на тъмно) и за по-добра защита на пешеходците. Колкото да си приличат настоящата и новата генерация, между тях няма нито един общ компонент, с изключение на някои електронни модули. Междуосието и височината остават еднакви, но това не бива да заблуждава, защото реално всичко е различно. Широчината на каросерията е разширена с няколко милиметра, което би трябвало да се усеща повече отвътре, отколкото отвън.

20-1%d1%8c-6kol

Двигателят, естествено, е монтиран отзад, както се прави от 55 години. Конструкцията обаче е адаптирана за въвеждане на хибридно задвижване, което вероятно ще се появи на по-късен етап. По тази причина и заради новите изисквания за безопасност колата е стана с около 50 кг по-тежка, но въпреки това е с 5 секунди по-бърза на Северната отсечка на пистата Нюрбургринг.

20-2-6kol

В следващите години Porsche 911 ще се продава с бензинов мотор. Двигателят е сериозно подобрен вариант на 3,0-литровия шестцилиндров боксер от досегашния модел. На двете симетрични изпускателни системи с активни клапи са инсталирани филтри за твърди частици. Това налага промени и на двете уголемени захранващи двигателя турбини за по-ефективната им работа. Подобреното управление на въздушните потоци в системите във всмукателния и изпускателния процес спомагат за увеличаване на мощността.

20-4-6kol

Трилитровият боксеров двигател с шест цилиндъра генерира 450 к.с. (с 30 к.с. повече) в модела Carrera S, нужното време за спринт от 0 до 100 км/ч пада до 3,4 сек, а от 0 до 200 км/ч – до 12,1 сек, като максималната скорост се покачва до 308 км/ч. Същият мотор ще се предлага в базов вариант с 385 к.с., но ще има и още по-мощни версии 911 GTS и 911 Turbo. Автоматичната спортна трансмисия с 8 предавки е адаптирана за работа с електромотор, така че въвеждането на хибридна система да стане по-лесно.

20-5-6kol

Интериорът изглежда познат, защото мултимедийната система и инструменталното табло на 911 са идентични с тези Panamera и Cayenne. Всички индикатори са дигитални, аналогов остава само големият кръгъл оборотомер, обграден от по-малки кръгли цветни дисплеи. Централната конзола е изчистена от бутони. Лостът за автоматичната трансмисия изглежда донякъде ретро, но с него вече не може да се превключват ръчно предавките (това става с лостчета на волана), а само да се задава режима.

20-6-6kol

В сферата на електрониката интересна новост са сензорите в калниците, които разпознават влажна настилка и предлагат на водача да премине в режим за шофиране на мокър асфалт. В задръстване автомобилът потегля и спира автоматично с помощта на адаптивен круизконтрол.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.