10-те най-поръчвани питиета за 2019 година в цял свят

Джъстин Трюдо призова Иран да предаде черните кутии от сваления самолет на Франция

Томислав Дончев: 10-15 млрд. лв. са необходимите инвестиции във водния сектор

3,6 млрд. евро са приходите от международен туризъм за периода януари-ноември 2019 г.

Емил Димитров: Няма вредни емисии от изгарянето на отпадъци в ТЕЦ „Бобов дол“

Групата GRECO поздрави България за борбата с корупцията Страната ни е изпълнила общо 16 от 19 препоръки, отправени през 2015 година

Конър – милиардер на 35?

83-годишна жена почина след удар от кола в Разград

САЩ готвят нови санкции срещу Венецуела

Зеленски не прие оставката на премиера Гончарук

Протестит срещу пенсионната реформа затвори Лувъра

„Студена” източена с подпис на Димов от „Стомана” Синдикатите настоявали да не се спира водата на дружествата

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

Министър Танева: 203 хиляди свине са евтанизирани у нас заради свинската чума

Деница Сачева: От 2009 г. досега са дадени над 500 млн. лв. за лични асистенти

Революцията е в детайлите Porsche 911 се преражда с класически дизайн и модерни технологии

Автомобилната икона Porsche 911 се преражда – през 2019 година в продажба излиза осмата генерация на този култов модел. Ортодоксалните почитатели на марката могат да отдъхнат, защото радикални промени няма – нито в дизайна, нито в техниката. Революцията е в детайлите и благодарение на тях новото поколение е по-добро по всички показатели.

20-3-6kol

На пръв поглед става дума за дребни, но важни промени. Предната броня е „удължена“ с 2 см заради интегрираните в нея сензори (вкл. за разпознаване на обекти на тъмно) и за по-добра защита на пешеходците. Колкото да си приличат настоящата и новата генерация, между тях няма нито един общ компонент, с изключение на някои електронни модули. Междуосието и височината остават еднакви, но това не бива да заблуждава, защото реално всичко е различно. Широчината на каросерията е разширена с няколко милиметра, което би трябвало да се усеща повече отвътре, отколкото отвън.

20-1%d1%8c-6kol

Двигателят, естествено, е монтиран отзад, както се прави от 55 години. Конструкцията обаче е адаптирана за въвеждане на хибридно задвижване, което вероятно ще се появи на по-късен етап. По тази причина и заради новите изисквания за безопасност колата е стана с около 50 кг по-тежка, но въпреки това е с 5 секунди по-бърза на Северната отсечка на пистата Нюрбургринг.

20-2-6kol

В следващите години Porsche 911 ще се продава с бензинов мотор. Двигателят е сериозно подобрен вариант на 3,0-литровия шестцилиндров боксер от досегашния модел. На двете симетрични изпускателни системи с активни клапи са инсталирани филтри за твърди частици. Това налага промени и на двете уголемени захранващи двигателя турбини за по-ефективната им работа. Подобреното управление на въздушните потоци в системите във всмукателния и изпускателния процес спомагат за увеличаване на мощността.

20-4-6kol

Трилитровият боксеров двигател с шест цилиндъра генерира 450 к.с. (с 30 к.с. повече) в модела Carrera S, нужното време за спринт от 0 до 100 км/ч пада до 3,4 сек, а от 0 до 200 км/ч – до 12,1 сек, като максималната скорост се покачва до 308 км/ч. Същият мотор ще се предлага в базов вариант с 385 к.с., но ще има и още по-мощни версии 911 GTS и 911 Turbo. Автоматичната спортна трансмисия с 8 предавки е адаптирана за работа с електромотор, така че въвеждането на хибридна система да стане по-лесно.

20-5-6kol

Интериорът изглежда познат, защото мултимедийната система и инструменталното табло на 911 са идентични с тези Panamera и Cayenne. Всички индикатори са дигитални, аналогов остава само големият кръгъл оборотомер, обграден от по-малки кръгли цветни дисплеи. Централната конзола е изчистена от бутони. Лостът за автоматичната трансмисия изглежда донякъде ретро, но с него вече не може да се превключват ръчно предавките (това става с лостчета на волана), а само да се задава режима.

20-6-6kol

В сферата на електрониката интересна новост са сензорите в калниците, които разпознават влажна настилка и предлагат на водача да премине в режим за шофиране на мокър асфалт. В задръстване автомобилът потегля и спира автоматично с помощта на адаптивен круизконтрол.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.