Хеликоптерът, с който загина Кобе Брайънт, е летял твърде ниско Следователи са намерили три тела на мястото на катастрофата

Държавният глава Румен Радев с годишен отчет

106 станаха жертвите на новия коронавирус в Китай, броят на заболелите надхвърли 4000

2 000 евро помощ за всяко родено дете в Гърция, днес гласуват законопроекта

Изтребител Су-30 се разби в Алжир

Столичният общинския съвет решава за водата от София към Перник

Потвърден е първи случай на заразен с коронавирус в Германия

САЩ потвърди, че падналият в Афганистан самолет е на американските ВВС

Времето се затопля, температурите достигат 12 градуса

Изтеглете безплатното приложение „Европейски път – Разград“

Мачовете и спортът по телевизията днес, вторник, 28 януари 2020

На 28 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за вторник, 28.01.2020

Софийският административен съд oтмeни зaбpaнaта на Джoĸ Πoлфpиймaн дa нaпycка Бългapия

Слави Трифонов и Маги Халваджиян се уговориха да пият кафе пред Би Ти Ви

Регионалният министър: Около 100 млн. лв. годишно се дават за запълване на дупки по пътищата

Около 100 милиона лева годишно се дават за запълване на дупки по пътищата в страната, каза пред БТВ регионалният министър Николай Нанков.

По думите му 40-50 милиона лева на годишна база са нужни за републиканските пътища и още толкова за общинските.

Нанков отбеляза, че този неефективен и неустойчив метод трябва да бъде прекратен и се търси дългосрочно решение.

„30 години политиката е била дупките по пътищата да се пълнят със студена смес след края на зимния сезон и в есенно-зимни условия отново да „цъфнат”, отбеляза министърът. Той увери, че се търси вариант за кардиналното решаване на проблема.

Фигуративно сме поставили чиновник до всяка дупка, коментира още Николай Нанков.

8000 км от 20 000 км републикански пътища са в лошо или много лошо състояние. Същото важи и за над 12 000 км от 20 000 км общинска пътна мрежа, стана ясно от думите на министъра.

Нанков допълни, че в момента на годишна база около 400 км се рехабилитират напълно.

Освен средства от тол системата и от бюджета пари за пътни ремонти ще се търсят и от нов фонд, свързан с пътната безопасност, който ЕК създава.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. От 100-те милиона минимум 80 милиона отиват гарантирано за крадецо бойко и айдуците му. Вземете за пример съседна Турция, капиталисти до мозъка на костите си, но пътищата ги строят и ремонтират само държавни и общински фирми. На частни фирми не дават,защото от там крадат яко.

  2. Улицата пред нас я затвориха и преасвалтираха цялата преди 8 месеца. В момента е за преасвалтиране отново цялата. Ей така всяка година отиват 100млн. И по 100 милиарда да давахте все тая. По добре ни кажете тия на които ги давате да ги проследим колко Бентлита си купиха за тия години.

  3. Велемире, не са 80%, ама към 15… Останалото отива във некачестевни евтини инертни материали и битум какъвто има.

    Министър Нанков да вземе да се поинтересува за системата на Николай Мирков, лека му пръст. След като се изкърпят дупките, отгоре се затварят с цял пласт. Ама това, че пластът е дълъг 30м – да, но тези 30м държат поне 5 години и при калпаво изпълнение. След това до тях се наставя следващия лош участък и в даден момент пътя излиза. Само че старите пътищари бяха изхвърлени от системата за сметка на „усвояващите“ приятелчета от Трейс, Агромах и вся осталная сволочь.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.