На 23 април 2018 да почерпят

Графа открадна Ягода в “Гласът на България” Младата изпълнителка за малко да отпадне, след като загуби дуела с най-добрата приятелка на Симона Загорова - Никол

Колата намира място и паркира без водач Тестват нови технологии на летището в Хамбург

Албена посреща туристите в обновени хотели Аквапаркът се разширява с уникална детска водна зона

Ванеса Атанасова: И мъже танцуват на пилон Пол денс няма нищо общо с нощните заведения и стриптийза, категорична е треньорката

Джим Кери минава в психарски режим “True Crimes” е сниман в Полша

Ердоган повдигна въпроса за евентуална размяна на двамата задържани в Турция гръцки войници за осемте турски, които получиха убежище в Гърция

Армията вади танкове и ракети на площада На Гергьовденския парад 1200 души ще набият крак на жълтите павета

Нападнаха две момчета в Западния парк в София

30 на сто по-евтини онлайн документи от кадастъра 2000 човека на ден чакат в администрациите на агенцията в цялата страна

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 23 април 2018

ZDF: “Химическата атака” в Сирия е била фалшива (ВИДЕО)

МВФ прие нови регламенти за по-системно оценяване на корупцията

Циганин блудствал с 4-годишната си племенница (обзор)

Пуснато е движението по новия обходен път за смолянското село Тикале Зам.-министър Йовев инспектира мястото

Свищовски студенти представиха идеи за винен туризъм

 

Кръгла маса на тема „Винен туризъм – състояние и перспективи за развитие” се проведе в Стопанската академия в Свищов. Форумът бе час от проект с ръководител доц. д-р Пенка Горанова, финансиран по линия на ИНИ. При откриване на кръглата маса доц. Горанова – преподавател към катедра „Маркетинг” поясни, че проекта е насочен към проучване ролята на винения туризъм за устойчиво развитие на районите (Дунавски и Тракийски) за производство на регионално вино в България.

Със свои презентации по темата, в кръглата маса участваха студенти от специалностите „Маркетинг” и „Икономика на туризма”. Интердисциплинарното жури, което оценяваше разработките, бе председателствано от проф. д-р Никола Янков от катедра „Маркетинг”. В състава на журито бяха преподаватели и от катедрите „Икономика и управление на туризма”, „Статистика” и „Стратегическо планиране”. Сред критериите за оценка на презентациите, освен визуалното представяне и презентационните умения, бе и наличието на конкретика или предложения по разглеждания проблем. В сформираните общо 8 екипа участваха студенти от 2, 3 и 4 курс на специалност „Маркетинг”, от 2 и 4 курс „Икономика на туризма”.

В своите разработки студентите дефинираха какво е винен туризъм, коментираха българския опит в тази сфера, на какъв етап е развитието му в Европа и нарастващия интерес към него. В студентските презентации бяха включени и предложения как да се развива и рекламира винения туризъм в България, така че да привлича все повече туристи от страната и чужбина. На първо място се класира екипът на Лилия Петкова и Вероника Асенова, която следва „Икономика на туризма”. Затруднени в избора си, членовете на журито присъдиха две втори награди за екипи от специалност „Маркетинг” – третокурсниците Памела Христова и Цветан Цаков, и четвъртокурсниците Сийка Жекова, Теодора Цвяткова, Мерт Дурхан, Иван Драгомиров. Всички участници получиха сертификати, а за студентите от класираните на 1 и 2 място отбори бяха осигурени и материални награди.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.