Много слънце и жега днес

Обявяват кандидатите за стратегически инвеститор на АЕЦ „Белене”

Туитър и Фейсбук са били използвани от Китай срещу демонстрантите в Хонконг

САЩ съжаляват за освобождението на иранския петролен танкер в Гибралтар

На 20 август 2019 да почерпят

Сътресения в „Марибор“ преди „Лудогорец“

Ново огнище на африканска чума в Русенско

Край на свободното движение към Великобритания от 1 ноември При Брекзит без сделка гражданите на ЕС няма да имат право на престой и работа

Намериха още човешки останки край Негован

Макрон призова Путин да зачита демокрацията

Няма замърсяване на въздуха от пожара край Ботевград Към момента пламъците са овладяни, съобщиха огнеборците

Цялата територия на област Перник е обявена за санитарна зона заради чумата

Световен отровител 19 със серен двуокис е България (обзор) 350 000 тона от отровния газ изхвърлила страната ни в атмосферата през 2018 г.

Горски пожар наложи евакуация на най-малко 9000 души на Канарските острови

„Патриотичен фронт” възкръсва за местните избори Уточняват населените места

Свищовски студенти представиха идеи за винен туризъм

 

Кръгла маса на тема „Винен туризъм – състояние и перспективи за развитие” се проведе в Стопанската академия в Свищов. Форумът бе час от проект с ръководител доц. д-р Пенка Горанова, финансиран по линия на ИНИ. При откриване на кръглата маса доц. Горанова – преподавател към катедра „Маркетинг” поясни, че проекта е насочен към проучване ролята на винения туризъм за устойчиво развитие на районите (Дунавски и Тракийски) за производство на регионално вино в България.

Със свои презентации по темата, в кръглата маса участваха студенти от специалностите „Маркетинг” и „Икономика на туризма”. Интердисциплинарното жури, което оценяваше разработките, бе председателствано от проф. д-р Никола Янков от катедра „Маркетинг”. В състава на журито бяха преподаватели и от катедрите „Икономика и управление на туризма”, „Статистика” и „Стратегическо планиране”. Сред критериите за оценка на презентациите, освен визуалното представяне и презентационните умения, бе и наличието на конкретика или предложения по разглеждания проблем. В сформираните общо 8 екипа участваха студенти от 2, 3 и 4 курс на специалност „Маркетинг”, от 2 и 4 курс „Икономика на туризма”.

В своите разработки студентите дефинираха какво е винен туризъм, коментираха българския опит в тази сфера, на какъв етап е развитието му в Европа и нарастващия интерес към него. В студентските презентации бяха включени и предложения как да се развива и рекламира винения туризъм в България, така че да привлича все повече туристи от страната и чужбина. На първо място се класира екипът на Лилия Петкова и Вероника Асенова, която следва „Икономика на туризма”. Затруднени в избора си, членовете на журито присъдиха две втори награди за екипи от специалност „Маркетинг” – третокурсниците Памела Христова и Цветан Цаков, и четвъртокурсниците Сийка Жекова, Теодора Цвяткова, Мерт Дурхан, Иван Драгомиров. Всички участници получиха сертификати, а за студентите от класираните на 1 и 2 място отбори бяха осигурени и материални награди.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.