Подредиха изложба от карикатури, рисувани от жени

Сменят дограми в детски и учебни заведения в Търговище Планирани ремонти започнаха в празните сгради

Открити са признаци за неравномерно разширение на Вселената

Турският лекарски съюз: Правителството крие реалните данни за смъртността от Ковид-19

Кристин Лагард: Не трябва да се фокусираме върху „корона облигациите“

В Шумен изписват 83-годишна след Covid-19

Столични полицаи разкриха домашна оранжерия за марихуана, в ареста е 54-годишен мъж

Сърбия започва лечение на Covid-19 с кръвна плазма

Община Благоевград осигури химически тоалетни за полицаите на КПП-тата

Трима души от Великотърновска област нарушили задължителната карантина Срещу нарушителите са започнати досъдебни производства

31-годишна жена загина в катастрофа край Силистра

330 хиляди оздравели от Covid-19 по света

Танева: Няма да отстъпим пред супермаркетите от мерките в полза на българските производители

800 000 лв. във Фонд “Обединени срещу COVID-19” за засегнати от кризата

Пиян шофьор си пръскал дезинфектант, за да излъже дрегера Засякоха трима, седнали зад волана дрогирани

Семейството, пропаднало с асансьор в метрото, е подало жалба От "Метрополитен" няма да санкционират бащата, че не е изчакал аварийния екип и е отворил вратите

метро – станция Младост 1

Бащата, който със семейството си пропадна с асансьор на метростанция „Младост 1“, каза пред БНР, че е подал жалба. Той посочи, че е разочарован от липсата на човешко отношение от страна на служителите, обслужващи метрото: „Нито един служител на „Метрополитен“ или на метростанцията не дойде да помогне и да види за какво става въпрос. Когато отидох към касата, където се продават билетите и казах какво се случва: „Асансьорът ви пропадна. Никой не дойде да ни помогне. Къде е отговорникът на станцията?“. Тогава излезна един човек с радиостанция, започна да повдига рамене и да ми казва, че това не било към тях. Имало си фирма, която поддържала асансьорите. Не ни попитаха: „Как сте? Добре ли сте? Имате ли нужда от спешна помощ?, разказа Асен Стоилов, който вчера пропадна с новороденото си бебе и съпругата си с асансьора на станция „Младост 1“.

От столичния „Метрополитен“ твърдят, че са реагирали навреме на сигнала, подаден от бащата. Аварийната група е пристигнала на 15-ата минута, за да отвори вратата. Бащата обаче вече бил направил това. Директорът на „Метрополитен“ Стоян Братоев съобщи , че асансьорът е пропаднал с 6 см: „Пропада долу с 6 сантиметра по-ниско от пода. Когато пропадне по-ниско от пода, съответно вратите се блокират. Има вътре в асансьора GSM-връзка с фирмата, която поддържа, и хората са дошли на 15-ата минута, но той не е изчакал, а е отворил насила вратите и е излязъл, и сега даже го ремонтират асансьора заради тази работа.“

Техническият екип на „Метрополитен“ извърши преглед на асансьора. Това, което е установено по протокол е, че аварийният екип е реагирал на 25-ата минута от повикването на семейството, а пропадането на асансьора е било на 25 сантиметра под първия етаж. Това съобщиха от техническия отдел по поддръжката на асансьорите към „Метрополитен“ и от фирмата, която ги проверява. Същият този асансьор е проверяван миналия септември и ще бъде проверен отново по график този септември. По наредба проверката на асансьорите в метрото се извършва веднъж годишно.

Потърпевшите родители с бебето няма да бъдат санкционирани за това, че не са изчакали аварийния екип и може би са повредили вратите на съоръжението, обясниха още техническите служители. Те отговориха, че действително в асансьорите няма вентилация, нито камери, но тъй като етажите са само два, не е имало опасност за живота на хората, още повече че мобилната връзка с аварийните екипи, по техните думи, е 24-часова и най-късното време, в което те могат да реагират, е час.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.