Вежди Рашидов: Надявам се, че Борисов и Радев ще се разберат като мъжкари

Самолет с 50 души на борда катастрофира в Иран

Шумен почита паметта на Апостола на свободата

Гришо срещу Федерер на финала в Ротердам Българинът досега няма победа срещу швейцареца

Тръмп разкритикува ФБР за пропуските му във връзка със стрелбата в училище във Флорида

Д-р Димитър Петров: Има тотална намеса в управлението на здравната каса

„Спейс Екс“ отложи изстрелването на испански сателит

Доналд Тръмп: Изборите през 2016 г. не са повлияни от руснаците

Отбелязваме 145-ата годишнина от гибелта на Васил Левски

МВнР осъди провеждането на Луковмарш

Президентът на Армения: Азербайджан да се откаже от нереалистичните си очаквания в Нагорни Карабах

Сирни заговезни е, иска се прошка

Втори боен кораб на САЩ навлезе в Черно море

ЕС премахва геоблокирането

Облачно ще бъде времето днес

Семейството, пропаднало с асансьор в метрото, е подало жалба От "Метрополитен" няма да санкционират бащата, че не е изчакал аварийния екип и е отворил вратите

Снимка: Мтерополитен

Бащата, който със семейството си пропадна с асансьор на метростанция “Младост 1”, каза пред БНР, че е подал жалба. Той посочи, че е разочарован от липсата на човешко отношение от страна на служителите, обслужващи метрото: “Нито един служител на “Метрополитен” или на метростанцията не дойде да помогне и да види за какво става въпрос. Когато отидох към касата, където се продават билетите и казах какво се случва: “Асансьорът ви пропадна. Никой не дойде да ни помогне. Къде е отговорникът на станцията?”. Тогава излезна един човек с радиостанция, започна да повдига рамене и да ми казва, че това не било към тях. Имало си фирма, която поддържала асансьорите. Не ни попитаха: “Как сте? Добре ли сте? Имате ли нужда от спешна помощ?, разказа Асен Стоилов, който вчера пропадна с новороденото си бебе и съпругата си с асансьора на станция “Младост 1”.

От столичния “Метрополитен” твърдят, че са реагирали навреме на сигнала, подаден от бащата. Аварийната група е пристигнала на 15-ата минута, за да отвори вратата. Бащата обаче вече бил направил това. Директорът на “Метрополитен” Стоян Братоев съобщи , че асансьорът е пропаднал с 6 см: “Пропада долу с 6 сантиметра по-ниско от пода. Когато пропадне по-ниско от пода, съответно вратите се блокират. Има вътре в асансьора GSM-връзка с фирмата, която поддържа, и хората са дошли на 15-ата минута, но той не е изчакал, а е отворил насила вратите и е излязъл, и сега даже го ремонтират асансьора заради тази работа.”

Техническият екип на “Метрополитен” извърши преглед на асансьора. Това, което е установено по протокол е, че аварийният екип е реагирал на 25-ата минута от повикването на семейството, а пропадането на асансьора е било на 25 сантиметра под първия етаж. Това съобщиха от техническия отдел по поддръжката на асансьорите към “Метрополитен” и от фирмата, която ги проверява. Същият този асансьор е проверяван миналия септември и ще бъде проверен отново по график този септември. По наредба проверката на асансьорите в метрото се извършва веднъж годишно.

Потърпевшите родители с бебето няма да бъдат санкционирани за това, че не са изчакали аварийния екип и може би са повредили вратите на съоръжението, обясниха още техническите служители. Те отговориха, че действително в асансьорите няма вентилация, нито камери, но тъй като етажите са само два, не е имало опасност за живота на хората, още повече че мобилната връзка с аварийните екипи, по техните думи, е 24-часова и най-късното време, в което те могат да реагират, е час.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.