Спецоперация срещу битовата престъпност в силистренското село Айдемир

САЩ още не са решили дали да изпратят ракети „Пейтриът“ на Турция

Джон Питърс отново се сгоди след 12-дневния си брак с Памела Андерсън

48 нови случая на коронавирус в Южна Корея

Директорът на ТЕЦ „Бобов дол“ е на свобода

Парламентът избра Кристина Андонова–Хитрова за зам.-председател на КРС Регулаторът ще има и двама нови членове - Анна Хаджиева и Ердинч Хайрула

Авторът на „Телефонна любов“ с нова книга

Глоба за лекаря и за служителя при фалшив болничен

Продажбите на автомобили в Китай се сринаха с 92% заради епидемията

Тита изкушава по прозрачна нощница

САЩ заплашиха да изтеглят военния си контингент от Косово причината е отказът на Прищина да премахне 100-процентовите мита върху сръбските стоки

Евгени Будинов стана баща на момиче

Руският посланик положи венец на Паметника на Съветската армия по случай Деня на защитника на отечеството

Патриоти едва не стигнаха до бой в парламента Председателски съвет ще наказва виновните

Петима задържани при спецоперация срещу битовата престъпност в Плевенско

Силно начало на годината за NOVА Най-гледани през януари са праймтайм предаванията и филмите на телевизията

„Черешката на тортата“ бележи ръст

4 февруари 2020 г., София. В началото на годината, преди старта на активния пролетен телевизионен сезон, NOVA продължава да предизвиква зрителския интерес с подчертан превес в съдържанието на оригинални български продукции. През януари аудиторията в активна възраст отново предпочете NOVA, което пряко се отрази на отчетените резултати от независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere Bulgaria. Данните сочат, че среднодневно близо 22% от тези зрители имат изявено предпочитание към NOVA през месеца. Още повече – почти 24% избират канала в праймтайм, докато втората по гледаемост телевизия в най-гледаното време успява да привлече средно 20% от зрителите на възраст.

NOVA реализира ръст в аудиторния дял сред зрителите в активна възраст, спрямо същия период на миналата година. В най-гледания отрязък от деня, този месец предпочитанието към NOVA е с 3% по-голямо, в сравнение с януари 2019 година, докато bTV намалява аудиторния си дял с 10%.

 

Данните на пийпълметричната агенция сочат още, че праймтайм предаванията на NOVA заемат първите четири позиции сред най-гледаните периодични продукции през този месец.

Традиционен е интересът на аудиторията към „Черешката на тортата“. Продукцията, с участието на шеф Иван Манчев, е поставена от зрителите на първо място в класацията. Кулинарната надпревара е безспорно предпочетена от над 30% от зрителите в активна възраст (18-49 г.) – с 24% повече от предпочелите bTV по това време. Текущият сезон досега показва, че „Черешката на тортата“ има потенциал да бъде най-гледан за последните 8 премиерни сезона. Отново под вещия надзор на популярния шеф Манчев, „Кошмари в кухнята“ е с 28,8% аудиторен дял, с подчертано предимство от 52% спрямо bTV в същия часови пояс.

Екшън сериалите – българският „Под прикритие‘ и „Хавай 5-0“ привличат съответно 26,1% и 21.2% от зрителите в активна възраст и също са с осезаемо предимство в аудиторния дял спрямо bTV по същото време.

Първият месец на годината позиционира централната емисия новини на NOVA като източник на информация, който зрителите в активна възраст възприемат като основен в праймтайм, с близо 32% аудиторен дял, което е с 3% повече спрямо същия месец на предходната година. Централните новини на конкурентната bTV търпят реципрочен спад в аудиторния дял.

В ранните часове на деня изборът на същата аудитория са сутрешните информационни блокове на NOVA, които също поддържат стабилно предимство спрямо съответните предавания на конкурентната медия.

В очакване на новия сезон и силна заявка към зрителите за още по-вълнуващи продукции, NOVA започва обещаващо годината с по-добри резултати спрямо същия месец през 2019 г., според
данните на Nielsen Admosphere Bulgaria.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.