На 18 юни 2019 да почерпят

Макрон призова за диалог с Иран и призова Техеран към търпение

Българският език е петият по популярност в „дарк нет“

Премиерът Борисов е провел телефонен разговор с генералния секретар на ООН Двамата са обсъдили борбата с климатичните промени и опазването на околната среда

Мъжете съжаляват за пропуснат секс, жените – за случил се

Масов бой пред Съдебната палата в центъра на София

Ядрените сили с по-модерни арсенали Москва разполага с 6500 срещу 6185 за САЩ

Част от черешите в Сливенско остават необрани заради ниски изкупни цени

Френски милиардер купи аукционната къща на Sotheby’s

Най-голям ръст при заемите до 250 хил. лв.

Суперкомпютър като на НАСА догодина в България (обзор) Технологията ще бъде използвана в медицината, фармацевтиката, автомобилната индустрия, строителството, от климатолози, спецслужби и др.

Могерини: Доверието в ЕС ще пострада, ако не започнем преговори с Македония и Албания

Бившият египетски президент Мохамед Морси почина в съда

Деница Златева: Не съм очаквала такава буря заради оставката на Нинова

Няма македонска нация преди 1944 г. Гоце Делчев в писмата си пише, че е българин

Слаб интерес към Копа Америка (ИНФОГРАФИКА)

Организаторите на Копа Америка отчитат слаб интерес към турнира, който стартира в Бразилия на 14 юни и ще продължи до 7 юли. Мачът на откриването между домакина и Боливия е разпродаден напълно, но за някои от другите мачове има продадени под 5000 билета. Като цяло само 65 процента от пропуските са намерили своя притежател ден преди старта на турнира.

„Това е нормално – успокоява шефът на организационния комитет Агберто Гимараеш, който е работил и за олимпиадата в Рио де Жанейро преди три години. – Все пак пуснахме в продажба повече от 1 млн. билети, а това никак не е малко. Сигурен съм, че турнирът ще бъде успешен и феновете ще останат доволни от качеството на футбола“.

Според местните медии най-слаб е интересът към мачовете Боливия – Венецуела и Япония – Еквадор, които ще се играят на 62-хилядния стадион „Минайрао“ в Бело Оризонте. За двата двубоя общо са продадени под 3000 билета. Организаторите дори потвърдиха цифрата.

„За нас тези продажби са успешни и не трябва да ни плашат – добави Гимараеш. – В реда на нещата е към някои отбори интересът да е по-малък. Със започването на надпреварата обаче съм сигурен, че това ще се промени. И напълно нормално е това да е така, тъй като привържениците все още не знаят какво да очакват от тимовете, които не са сред фаворитите“.

За да избегнат възможността от празни места, организаторите признаха, че са в контакт с местната власт относно възможността ученици да попълнят незаетите седалки по трибуните напълно безплатно.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.