Пендаровски: Комисията за историческите въпроси между Северна Македония и България е в задънена улица

Висоцки – първият съветски мачо 39 години след смъртта на барда, той вече е безсмъртен

Слаба избирателна активност на парламентарните избори в Украйна

Първата победителка в “Гласът на България” Стелияна Христова и Християна Цветков пеят за търновци Концертът е в разгара на лятото

Два автомобила се сблъскаха край Търново

Хванаха двама българи крадци в Италия след преследване с хеликоптер

Бойко Борисов кръсти внуците си (СНИМКИ) Малките Бойко и Иван вече са християнчета, похвали се дядо им

Вечната история за принцеса Турандот и музиката на Пучини оживяха на Царевец

Пожар гори близо до Атина

С велосипед и четка шуменец подреди 32-ра излобжа

Идва времето на умните тоалетни Новости в банята: избор на музика и осветяване, самопочистване и смесители с гласови команди

Британският финансов министър ще подаде оставка ако Борис Джонсън стане премиер

Товарен автомобил със слама се запали и затвори за около час пътя за събора на Рожен

„Цар Лъв” пак ловува в кината Нова версия на анимационната класика

Рекорден трафик на „Капитан Андреево“, преминаването през границата отнема 2 часа

Спортна звезда пришпори 6 коня на 119 години Индийски състезател по крикет със 75 милиона последователи в социалните мрежи подкара Daimler, произведен през 1900 г.

Един от най-големите играчи на крикет в историята Сачин Тендулкар се върна с повече от 100 години назад във времето зад дървения волан на модел Daimler от зората на автомобилостроенето. 46-годишният бивш спортист от Индия, който е изключително популярен във страните от бившата британска империя, завъртя едно кръгче в центъра на Лондон с колата, произведена през далечната 1900 г. Разходката на суперзвездата на крикета с автомобилния „ветеран“ се превърна в голяма атракция за минувачите. Автомобилът е собственост на Кралския автоклуб и бе изваден от гаража специално за Тендулкар, който е гост на световното първенство по крикет в Англия.

Запазеният 119-годишен Daimler е произведен в Ковънтри с германски двигател и британска каросерия. По онова време немската компания е изпратила 50 двигателя в Англия, на които там са изградени каросерии. Моторът е 1,4-литров двуцилиндров с водно охлаждане и с мощност 6 конски сили при 850 оборота в минута. Максималната скорост на движение от 38 км/ч е можело да бъде развита само по нанадолнище. Скоростната кутия е 4-степенна без задна предавка. Тягата се предава от двигателя към задните колела с вериги.

Като запален почитател на автомобилите Сачин Тендулкар показа нетърпение да се превъплъти в кожата на шофьор от началото на миналия век, когато всеки завой, спиране и смяна на предавките е изисквало сериозно физическо усилие. Впоследствие индийският спортист сподели преживяването със своите 75 милиона почитатели в социалните мрежи.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.