Старозагорци ще посрещнат тържествено Благодатния огън от Ейрусалим

Масло от кило марихуана по 1500 лв. спринцовката продавала разбитата наркогрупа от Варна

По-високи наказания за разрушители на дюни По-сурови мерки и за нападателите над медици, пробационни служители и по хулигански подбуди

Дневен център подреди великденска изложба базар в Монтана

Двама мъже са задържани за производство на наркотици в Плевенско и Врачанско

Илияна Йотова разговаря с чуждестранни студенти от български произход в Пловдив

Дават на съд бабаит, убил мъж на улица във Вършец

Прокурори отчитат скок на актовете за данъчни престъпления и наркотици

13 задържани за разпространение на дрога при спецакция във Варна

Прокуратурата: Материалите за Бенчо Бенчев се превеждат Очаква се до края на май разследването да приключи с прецизирани обвинения

Лавров: САЩ се намесват по безцеремонен начин в проекта за „Северен поток 2“

Две общини във Варненско са увеличили населението си

Братя Пантелееви – магьосници в класиката

Забравен багаж спря метрото до „Летище София“, спецекипи го проверяват

Осъдиха мъж, заплашвал полицаи пред участъка им С условна присъда и плащане на обезщетения е наказан нарушителят

Строят две нови отсечки от АМ „Хемус“

Регионалният министър Петя Аврамова в парламента. Снимка: Цветан Томчев

През месец април стартира строителството на две нови отсечки от АМ “Хемус”, съобщи регионалният министърът Петя Аврамова.

Активно се работи и по автомагистрала “Струма”, от която остават 40,6 км, за да бъде напълно завършена през 2023 г., посочи министърът.

МРРБ и АПИ отчитат неудобството, което създава наложеното ограничение заради неравности по настилката в отсечката между Чирпан и Стара Загора на АМ “Тракия”. Проблемът не е само в пътната настилка, а в конструкцията на пътя, подчерта Аврамова. Затова трябва много ясно да се определят технологията и обхватът на ремонтните дейности. Индикативната стойност за изпълнението им е около 60 млн. лв., но в бюджета на АПИ няма предвидени средства. Проучва се и законовата възможност за различно ограничение на скоростта в двете платна на магистралата – в лентата с неравности тя да бъде 90 км/ч, а в изпреварващата да е по-висока, например 120 км/ч.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.