5 хитри начина да свалите „празничното“ тегло Без строги режими и изтощителни тренировки

Мъж се е самозапалил в колата си по пътя над Асенова крепост

Д-р Ива Иванова – успешен лекар в света на табутата Арабските жени полагат огромни грижи за външния си вид още от съвсем млади, твърди дерматоложката

БФС поиска безсрочен лиценз от спортното министерство

Лили Иванова тръгва на турне през април

ООН: Всяка чужда намеса в Либия трябва да бъде прекратена

Брак за чаша вода и мръсни чорапи “Кътка и Вътко Тръткови”- новите онлайн семейства

Хванаха италиански боклук на пристанището в Бургас, прокуратурата разследва

Пламнал вентилатор в болницата в Горна Оряховица вдигна на крак огнеборци

Емил Димитров: ТЕЦ „Бобов дол“ няма да работи, докато не лицензира инсталациите си

Затвориха хематологията в УМБАЛ-Бургас, няма специалисти

Любимите рецепти на Цвети Радойчева

Фандъкова: Няма превишение на фините прахови частици в столицата в момента

„Софийска вода“: Няма да има проблеми в столицата заради водоснабдяването на Перник

Ердоган: Халифа Хафтар не бива да управлява Либия, това е историческа грешка

Строят две нови отсечки от АМ „Хемус“

Регионалният министър Петя Аврамова в парламента. Снимка: Цветан Томчев

През месец април стартира строителството на две нови отсечки от АМ “Хемус”, съобщи регионалният министърът Петя Аврамова.

Активно се работи и по автомагистрала “Струма”, от която остават 40,6 км, за да бъде напълно завършена през 2023 г., посочи министърът.

МРРБ и АПИ отчитат неудобството, което създава наложеното ограничение заради неравности по настилката в отсечката между Чирпан и Стара Загора на АМ “Тракия”. Проблемът не е само в пътната настилка, а в конструкцията на пътя, подчерта Аврамова. Затова трябва много ясно да се определят технологията и обхватът на ремонтните дейности. Индикативната стойност за изпълнението им е около 60 млн. лв., но в бюджета на АПИ няма предвидени средства. Проучва се и законовата възможност за различно ограничение на скоростта в двете платна на магистралата – в лентата с неравности тя да бъде 90 км/ч, а в изпреварващата да е по-висока, например 120 км/ч.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.