На 20 май 2019 да почерпят

Ето ги финалистите в „Гласът на България“

Експлозия е избухнала в иракската столица Багдад

„Политическо чудо” на изборите в Австралия Управляващите спечелиха при прогнозирана победа за опозицията

Бойко Борисов обсъди с Хайко Маас актуални теми от двустранен характер, както и въпроси от дневния ред на Европейския съюз

Австрийската прокуратура се е отказала да започне разследване по отношение на Щрахе

Димитър Попов, бившият вратар на ЦСКА и „Левски“, ексклузивно пред „Труд“: Американската мечта е капан за балъци

Натура 2000 глътна хиляди частни имоти по Черноморието Заради фалшификациите на „еколозите“ местните не могат да се разпореждат със земите си

Президентът Радев: Срещите за нов главен прокурор са в отговор на обществените очаквания

Проверяват 19 къщи за гости в Сапарева баня

Белгия даде заявка да превъоръжава пехотата ни Куполите и оръдията на John Cockerill Defense имат жизнен цикъл до 50 г. при високо качество

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 20 май 2019

Швейцария затяга правилата за оръжията Изискваните от ЕС мерки бяха одобрени на референдум с 67% срещу 33% против

Калоян Паргов: София може да бъде като Прага, Загреб, Братислава, но не с това управление

Съдът потвърди присъда от 4 години затвор за смъртта на ученик, пресичал на зебра

Бургаският апелативен съд потвърди изцяло четиригодишната ефективна присъда на Кирил Г., който блъсна и уби на място 16-годишния Костадин на пешеходна пътека до село Атия. Подсъдимият е лишен и от право да управлява автомобил за пет години.

Тежкото пътно произшествие стана на 20 ноември 2017 г. Около 06.45 ч, управлявайки лек автомобил марка „Шевролет Каптива” на главния път Бургас – Созопол, в района на кръстовището за с. Атия и Военноморска база- Бургас, Кирил Г., нарушил правилата за движение, и по непредпазливост блъснал на пешеходната пътека Костадин Д. докато пресичал, за да отиде на автобусната спирка.

Въззивната инстанция е споделила изцяло извода на окръжния съд, че настъпилото произшествие е по изключителна вина на подсъдимия.

Заключението на тройната автотехническа експертиза сочи, че водачът е управлявал автомобила си с превишена за участъка от пътя скорост – 95 км/час при разрешена 60 км/час. Вещите лица са констатирали, че ако Кирил Г. се е движил с указаната скорост, е имал възможност да види своевременно пресичащия младеж и да намали или да спре автомобила, като по този начин е щял да предотврати фаталния удар. Лошите метеорологични условия, намаляващи видимостта са изисквали повишено внимание от страна на водача, дори по-ниска от допустимата скорост на движение.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Това не трябва да остава прецедент, само така ще се кротнат джигитите.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.