На 14 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за четвъртък, 14.11.2019

Полски екстремисти готвели атаки срещу мюсюлмани Задържани са двама от групировката във Варшава и Шчечин

Унгария прие ЕС да я глоби с 1,5 млрд. евро Сумата е 10% от всички съмнителни разходи

Холандия намалява до 100 км/ч скоростта на магистралите Решението ще влезе в сила от 2020 г.

165 лева повече за две трети от учителите Вдигат лекторските часове със 17-18%

Ердоган пристигна в Белия дом

Край на схемата с фиктивни строежи (Обзор) Премахваме законовите вратички, позволяващи да се продават жилища в постройки, които не покриват изискванията

Амортизация на апартамент, отдаван под наем

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 14 ноември 2019

Екатерина Захариева представи възможностите за бизнес с България пред правителството на Намибия

Банков шеф обра трезора и избяга

Предлагат по-висок акциз за цигарите Автоматите на самообслужване без касови бележки

Слагат БДС на ръжения и пълнозърнестия хляб

Един лев за преглед при джипито да плащат децата Предлагат повишаване на цените на 220 клинични пътеки

Транспортното министерство иска да знае дали се рекламира добре с обществена поръчка за 72 000 лева

Министерство на транспорта

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията обяви обществена поръчка за социологическо проучване на стойност от 72 000 лв., с ДДС, предаде БГНЕС.

“Основната цел на поръчката е да бъдат проведени социологически проучвания за изследване на общественото мнение и нагласи към Оперативна програма “Транспорт и транспортна инфраструктура” 2014-2020 г.”, пише в документацията. На практика служителите на Ивайло Московски ще искат да знаят – добре ли се рекламират. От МТИТС целят чрез социологическите проучвания да осигурят ефективно разходване на публичния ресурс, т.е. на средствата от европейските фондове, които са предназначени за популяризиране на инфраструктурните обекти, които се изграждат по ОПТТИ 2014-2020 г.

От ведомството на министър Ивайло Московски уточняват, че от 2014 г. социологически проучвания на обществената нагласа за строителството на магистрали, жп-линии, пристанища и софийското метро не са били правени.

За сумата от 72 000 лв., с ДДС, социологическата агенция, която ще спечели проучването, ще трябва да направи в рамките на две години, минимум две национално представителни проучвания на около 2000 респонденти, които ще бъдат питани – дали знаят какви проекти се изпълняват по ОПТТИ 2014-2020. На практика анкетираните граждани ще трябва да отговорят дали са запознати, че третият метролъч на метрото в София и последния участък от магистрала “Струма” в Кресненското дефиле се строят с европейски пари.

Ще бъдат направени и качествени проучвания – чрез анкетиране на минимум десет фокус-групови дискусии, всяка от по 8-12 участника чрез които ще бъдат тествани информационните и рекламните материали, които транспортното ведомство ще изготви за популяризиране на изграждащите се обекти. На фокус-групите ще бъдат представяни послания, аудио и видео клипове, лого, слоган и т.н.

Срокът за подаване на оферти за участие в процедурата е 02 септември, а изборът ще е на основание най-изгодна цена и качествени показатели.

През април месец тази година МТИТС вече сключи договор за изработка на рекламни сувенири, с които да се популяризира ОП “Транспорт и транспортна инфраструктура”. Стойността на поръчката беше 240 000 лв.

В сряда стана ясно, че Министерството на образованието се готви да похарчи над 2 милиона лева, без ДДС, за популяризиране на ОП “Наука и образование за интелигентен растеж”, поръчката за избор на трима изпълнители бе прекратена.

А междувременно стана ясно, че Министерство на земеделието е обявило през последните месеци две обществени поръчки за близо 1 млн. лв., които също са за изработка на рекламни материали и сувенири.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Ще оценяват демек не работата, а пропагандата…

  2. Г-н Премиер, спрете тези глупости с рекламите на министерствата – запалки и плажни кърпи …. кому е нужно това ? Имаме обществена ТВ и предаване „Бразди“ всяка седмица по един от зам. министрите да ходи и да обяснява … Предпочитам 1 000 000 лв. в трактори, оранжерии, животновъдство, зеленчуко производство, кошери …. или всичко ни е цъфнало та вързало и само рекламата ни липсва ???

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.