САЩ наложиха санкции на фирми и физически лица за връзки с ИДИЛ

Приеха 13 деца в болница в Ямбол със симптоми на хранително натравяне

Вдигат наемите на магазини в моловете Откриха нови 60 хил. кв. метра

„Фолксваген“ решава до края на годината за завода в Турция

$3 млн. за жилище на круизен кораб

Разбиха международна престъпна група за трафик на артефакти в Италия

Камерите за тол такси ще следят и горивата Рамките по магистралите засичат тежестта на цистерните

Трима убити при стрелба в Оклахома (ВИДЕО)

Безплатни ваксини само за 120 000 пенсионери Имунизациите предпазват от четири щама - “Бризбейн”, “Канзас”, “Пукет” и “Колорадо”

Соня Йончева – свръхестествен глас в човешко тяло Само месец и половина след раждане, звездата е във върхова форма

Признават ли се болничните дни за трудов стаж?

Турция заплаши да възобнови военната операция в Сирия

Стара Загора ще се потопи в коледни светлини на 5 декември

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 19 ноември 2019

Без опозиция в парламента на Беларус Лукашенко ще се бори за шести президентски мандат

Трима европейци се „заселиха” в музея в Монтана

Мариал от Люксембург, Мартин от Холандия и Джордж от Кипър се настаниха тези дни в Историческия музей в Монтана. Тримата европейци реално не са в сградата, събрала миналото на северозападния регион, но техните лица и впечатленията им от България са сред експонатите в музейната зала. Инициативата с образите на чужденците е част от информационната кампания „Човешкото лице на културното наследство“, организирана от Представителството на Европейската комисия /ЕК/ в България и Министерството на културата по повод Европейската година на културното наследство. Целта на кампанията е да насочи вниманието към диалога на културите в обединена Европа.

choveshkoto_lice_es_montana201807b

В рамките на кампанията са заснети и интервюирани граждани на 27 страни членки на ЕС, които живеят у нас. Пощенските картички с образите на тези хора и споделените от тях впечатления за страната, ще бъдат раздавани безплатно и ще разкриват начина, по който чужденците възприемат европейското културно наследство и близостта на народите от Евросъюза, поясни д-р Ваня Иванова – директор на музея в Монтана, който е партньор на инициативата. Всеки културен институт, участващ в кампанията, получи от ЕК картички с лика на трима различни европейци, заедно с обяснителен плакат и специална поставка, в която картичките да бъдат изложени.

Чрез социалните медии кампанията ще насърчава гражданите да посетят избраните музеи и да научат повече не само за историята на България, но и да съберат различни външни гледни точки към българската култура и взаимодействията й с културите на другите държави в ЕС. Инициативата ще увеличи и посетителите в музейните експозиции и изложбени зали в Монтана, смятат експертите. В края на годината музеите партньори ще информират Министерство на културата и Представителството на ЕК за броя на раздадените картички и за своите наблюдения за отзивите на хората.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.