Циврим за Париж, а църквите ни сиротни… Изтича ли времето на катедралите?!

Двама души са пострадали при катастрофа в Благоевград

Кралят на циганската цигулка идва в България Роби Лакатош ще взриви с класика, джаз и чардаша публиката във Варна

Партията на Ердоган с нов опит за отмяна на резултата от изборите в Истанбул

Световни лидери осъдиха атаките в Шри Ланка

Община Павликени финансира наградата „Никола Гюзелев“

Стоев: Преднината дава спокойствие на „Лудогорец“

Избирателната активност, в първите часове на балотажа в Украйна, е по-висока

Де Бройне може да пропусне дербито

Тимът на Костов с победа в Казахстан

Президентът Радев изрази съболезнования на президента на Шри Ланка

Фиданка от най-старото българско дърво бе засадена в подножието на Царевец Част от Гранитския дъб ще расте в двора на храма „Св. Иван Рилски“

Роналдо счупи нов рекорд

Шри Ланка въведе полицейски час и спря достъпа до социални мрежи

Опашка за върбови клонки пред “Св. Неделя“ (СНИМКИ)

Учителите одобриха 256 проекта за нови учебници

Общо 256 от 258 проекти на учебници и учебни комплекти са получили от учителите оценка „Приложим в практиката“. Причината два учебника по чужд език да получат оценка „Неприложим в практиката“ е, че не са били доставени от издателството в училищата, съобщиха от МОН.

Днес в Министерството на образованието и науката в присъствието на вносителите на проекти бяха обявени общите оценки за пригодността на проектите за прилагане в училище. С това приключи вторият етап от процедурата по оценяване и одобряване на учебниците и учебните комплекти за II, VI и VIII клас, както и по чужд език по нива от Общоевропейската езикова рамка.

Вторият етап на оценяването бе  проведен в 2 295 училища. В него участваха 40 192 учители, които преподават учебен предмет в съответния етап от степента на образование. Оценявани бяха проекти на учебници и учебни комплекти за 52 предмета. Учителите дадоха общо 935 757 оценки за всички проекти. Одобрение получават тези учебници и комплекти, които имат положителна оценка от над 50 на сто от преподавателите.

В началото на процедурата в МОН бяха внесени 261 проекта, като до първия етап на оценяването – за съответствие с държавния образователен стандарт за познавателните книжки, учебниците и учебните помагала, бяха допуснати 260. Вносителят на проекта, който не е продължил участие в процедурата, доброволно се отказа. Всеки проект бе оценяван от 13 оценители, от които 7 дават становище по съдържанието, 3-ма – на графичния дизайн, и 3-ма на полиграфическото изпълнение.

От 260 проекта 258 получиха обща оценка, че съответстват на стандарта. Два проекта – един учебен комплект по математика за втори клас и един учебник по математика за шести клас, получиха общи оценки, че не съответстват на стандарта.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.