Прасе с африканска чума е отстреляно в землището на Стралджа

Извънредна среща на върха на ЕС на 20 февруари за бюджета

„Белингкат“: Човекът от записа по случая „Гебрев“ е участвал в отравянето с „Новичок“ срещу Скрипал

Ново силно земетресение разтърси Турция

Фейсбук се срина в редица страни

Прокуратурата разследва случая с мъртвата риба в река Марица

Алпинистът, пострадал край водопада Рилска Скакавица, е с фрактура на бедрена кост Мъжът е стабилизиран, съобщават от УМБАЛ "Св. Анна"

Пащърнакът усилва имунитета Може да се консумира и суров, и сготвен

САЩ евакуира със самолет всички свои граждани и дипломати от района на Ухан в Китай

Трима демонстранти са убити в Ирак

Започна спешното заседание на НКП на „Левски“

Спасяват пострадал турист на Скакавишкия водопад с хеликоптери, транспортират го в болница

Над 5 хиляди души са заболели от грип за една седмица у нас

Китай спира груповите екскурзии в чужбина и страната

Полицията в Пловдив с масирани проверки на месопреработватели Разследват хранително предприятие за незаконен добив на подпочвени води

Фандъкова: Ремонтът на „Орлов мост“ ще приключи в неделя

Ремонтът на ключовия площад „Орлов мост“ в столицата ще приключи в неделя. Това обяви кметът на София Йорданка Фандъкова.

„Вече е положена стоманената мрежа във всички участъци и предстои асфалтиране. Най-късно в неделя сутринта движението трябва да бъде изцяло освободено“, каза тя. Фирмата изпълнител ще ремонтира и част от настилката на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ заради големите коловози, оставени от автобусите.

Йорданка Фандъкова направи проверка на реконструкцията на бул. „Овча купел“ в отсечката от ул. “Коломан“ до бул. „Цар Борис III“. По думите й проектът е на стойност 2 млн. лева. „Участъкът беше в изключително лошо състояние, включително трамвайните релси. Очаквам до неделя да пуснем още едно платно и движението отново да стане двупосочно. Най-късно до 10 септември трябва да приключи цялостно ремонтът“, каза кметът.

Подмяната на релсовия път се прави по иновативна технология за столицата. „Преди това са измерени шумът и вибрациите, това ще стане и след приключването на ремонта, за да видим как се държи тази технология. И ако тя покаже добри резултати, ще можем да я използваме и при други реконструкции на трамвайни и релсови пътища“, каза тя.

Евгени Крусев, заместник-кмет по направление “Транспорт и транспортни комуникации“, обясни, че по-различното при тази технология за релсовия път е това, че се слага подложен бетон, който изпълнява функцията на основа.

„Всяка релса е захваната сама за себе си и благодарение на по-голямата гума, която е около самата релса,а при една евентуална смяна след 15-20 години няма да е необходимо да се разкъртва цялото платно, а само гумата се изрязва, вади се старата релса и се слага нова. Така пътното платно не се пипа, а релсата се сменя в рамките на часове“, каза Крусев.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.