Кейн аут за 2 месеца, бранител в ареста

Увеличават учителските заплати с 20% в Бургас

Шефът на „Гранична полиция“: Въвод не е правен на либийския танкер „Бадр“

Григор: Не очаквах толкова българи по трибуните

Пожар пламна зад двете болници в Благоевград Огънят тръгнал от неизползваеми цистерни за гориво

Министър Маринов: Полицаите се намесват при престъпност, не я определям по етнически принцип

Задържаха 63-годишна жена, убила 73-годишния си съпруг след скандал в село Труд Опитала да прикрие следите за престъплението и отишла на работа

Самоубийствена атака в Манбидж, отговорност пое ИДИЛ Загинали са американски военен и други 14 души

Община Бургас организира състезание по английски език за всички второкласници

Върнаха обвинението за убития от командос полицай заради жена

Забравеният Атанас Пацев

Спиналната мускулна атрофия вече е в списъка на редките заболявания

Захариева към българите във Великобритания: Не чакайте последния момент за биометрични паспорти

Двама с обвинения за измама със средства от еврофондове и пране на пари

Риана подаде съдебен иск срещу баща си

Фандъкова: Ремонтът на „Орлов мост“ ще приключи в неделя

Ремонтът на ключовия площад „Орлов мост“ в столицата ще приключи в неделя. Това обяви кметът на София Йорданка Фандъкова.

„Вече е положена стоманената мрежа във всички участъци и предстои асфалтиране. Най-късно в неделя сутринта движението трябва да бъде изцяло освободено“, каза тя. Фирмата изпълнител ще ремонтира и част от настилката на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ заради големите коловози, оставени от автобусите.

Йорданка Фандъкова направи проверка на реконструкцията на бул. „Овча купел“ в отсечката от ул. “Коломан“ до бул. „Цар Борис III“. По думите й проектът е на стойност 2 млн. лева. „Участъкът беше в изключително лошо състояние, включително трамвайните релси. Очаквам до неделя да пуснем още едно платно и движението отново да стане двупосочно. Най-късно до 10 септември трябва да приключи цялостно ремонтът“, каза кметът.

Подмяната на релсовия път се прави по иновативна технология за столицата. „Преди това са измерени шумът и вибрациите, това ще стане и след приключването на ремонта, за да видим как се държи тази технология. И ако тя покаже добри резултати, ще можем да я използваме и при други реконструкции на трамвайни и релсови пътища“, каза тя.

Евгени Крусев, заместник-кмет по направление “Транспорт и транспортни комуникации“, обясни, че по-различното при тази технология за релсовия път е това, че се слага подложен бетон, който изпълнява функцията на основа.

„Всяка релса е захваната сама за себе си и благодарение на по-голямата гума, която е около самата релса,а при една евентуална смяна след 15-20 години няма да е необходимо да се разкъртва цялото платно, а само гумата се изрязва, вади се старата релса и се слага нова. Така пътното платно не се пипа, а релсата се сменя в рамките на часове“, каза Крусев.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.