Георги Вълев от „Килърите“: Властта и бизнесът убиха Петър Христов

Дете е със счупен крак в болница, след като е блъснато на пешеходна пътека във Варна

Премиерът Бойко Борисов обсъди темата за единния цифров пазар с министър-председателя на Люксембург Ксавие Бетел

Удължиха извънредното положение в Турция с още три месеца

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в петък, 19 януари 2018

Отвод на съдията по делото Мартин Петров – „УниКредит Булбанк” Бивша служителка на трезора обявена за национално издирване

Цветан Цветанов проведе серия от работни срещи в Лондон

Германия задмина САЩ като световен лидер Рекордно ниско доверие към Съединените щати, изпреварва ги и Китай

Екатерина Захариева: Договорът за добросъседство с Македония няма да остане само на хартия

Турция търси руска подкрепа за щурм в Сирия САЩ отричат за новата “сирийска армия”

500 милиона лева търсят общините за туризъм Най-скъпият проект в картата на ресорното министерство е на община Челопеч за Моторспорт парк на стойност 120 млн. евро

Влак блъсна изоставена каруца в Казанлък, спряно е жп движението между София и Бургас 

Румен Порожанов: България притежава значителен потенциал за производство на качествена продукция

Божидар Данев, председател на АОБР, пред “Труд”: Зелените блокират инвестиции и работни места Когато икономиката не се развива, няма работа и увеличение на доходите

Кремъл: Новият закон за суверенитета на Киев се равнява на подготовка за война

Фандъкова: Ще подкрепя разширение на зелените зони за паркиране

Снимка: Архив

Ако хората желаят ще подкрепя разширение на зелените зони за паркиране – целта не е повече приходи, а подреждане на паркирането. Това каза кметът на София Йорданка Фандъкова пред журналисти във връзка със старта на подготовката за работата по актуализацията на Общия устройствен план на София чрез инициативата Визия за София и вписването на зоните на паркиране в плана.

„В моята управленска програма заложих ясна визия за развитието на София като зелен и иновативен град. Това са задачи и принципи, които са заложени в работата във всички сектори. Ограничаването на паркирането в центъра на града има различни варианти и възможности, които са известни и се практикуват в другите големи европейски градове. Един от тях са платените зони. Още при въвеждането на платените зони „Синя“ и „Зелена“ преди няколко години имаше изключително сериозни дискусии, но в края на краищата те дадоха своя резултат“, заяви кметът на София.

По думите й развитието на зоните за паркиране в столицата е оставено на желанието и мнението на районните кметове и гражданите. „Предложенията за разширяването на зелените зони идват именно от по-голямата част от граджаните“, каза кметът на столицата и уточни, че гражданите виждат, че ако паркирането не е подредено, при бума на автомобили в София, няма как да паркират своите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.