Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Боянският клуб иска президентска република 22-ма професори създали клуба

Фаровете на новата Insignia светят на 400 м

По-голям, по-луксозен и по-технологичен ще потегли към купувачите догодина флагманът на Opel. След 8 години на пазара първото поколение Insignia ще стори път на втората генерация, която получава към името добавката Grand Sport. С новото название, нов дизайн и много нови технологии Opel Insignia Grand Sport смело влиза в територията на бизнес лимузините за най-взискателните частни или корпоративни клиенти.

Новата платформа позволява на Opel да елиминира двете слабости на досегашния модел – високото тегло и недостатъчното пространство в салона. Пътническата кабина на второто поколение вече предлага значително повече място и колата тежи по-малко (до 175 км), макар че е пораснала на размери. На дължина каросерията достига 4,90 м (с 6 см повече), а междусието е увеличено с 9,2 см – всичко това гарантира комфортно настаняване на пътниците на всички седалки и повече простор на всички нива.

С по-широка следа, по-нисък покрив и по-къси надвеси Insignia Grand Sport изглежда много спортно, но за конкретните постиженията на този “атлет” ще трябва да почакаме официалните данни за двигателите. Засега се знае, че всички мотори ще работят с турбо и ще разполагат с мощност от 110 до 250 конски сили. Нови ще бъдат 8-степенната автоматична скоростна кутия и системата за задвижване на четирите колела с два електронно управлявани ламелни съединителя вместо досегашния диференциал. Така вече е възможно да се прехвърля въртящият момент между колелата според ситуацията.

Друга новост е втората генерация матрични LED фарове с 32 светодиодни сегмента (при Astra са 16). Увеличаването на сегментите позволява светлинните снопове да бъдат с различна форма и да се адаптират по-прецизно и плавно към пътната обстановка. Накратко – водачът получава по-добра видимост във всеки миг (дългите светлини осветяват на 400 м), без да заслепява останалите участници в движението.

Инженерите на Opel правят пътуването по-приятно с полезни удобства като отопляемо челно стъкло, Head-Up дисплей, адаптивен темпомат, асистент за придържане в лентата и 360-градусова видимост с камери, които подпомагат паркирането. Освен това сензори следят за напречно приближаващи автомобили при движение на заден ход. Ергономичните седалки разполагат с настройка на страничните опори, масажна функция, вентилация и отопление, като се намират 3 см по-ниско, отколкото в досегашния модел – още един мотив за наличието на Sport в името на Insignia. Няма начин по-ниската позиция да не се хареса на младите и динамични натури сред шофьорите, а по техния вкус ще бъде и модерната инфо-развлекателна система с уникалния асистент OnStar, който ще представим подробно скоро в “Труд”.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.