Водач без книжка в опасност след удар в дърво

Нови 743 жертви на коронавируса в Испания през последното денонощие, загиналите станаха 13 798

Здравният министър на Франция: Все още не сме стигнали пика на епидемията от коронавирус

ЕК обяви нова помощ за Италия и изрази тревога от обстановката в Испания

Полицаи потушиха семеен скандал и намериха дрога

Работници в неплатен отпуск могат да бъдат наемани на втори трудов договор

Зърнопроизводителите от Търновско се готвят за пролетна сеитба Фермерите нямат сериозен недостиг на семена и препарати заради налични запаси

Шиндзо Абе обяви извънредно положение в Токио и шест други области в Япония

ББР дава до 48 800 лв. на хотели и ресторанти Банката ще осигури и допълнителен ресурс за финансиране на бизнеса

Китай организира над 300 полета с медицинска помощ за други страни

Преслава показа как поддържа форма с помощта на дъщеря си (ВИДЕО)

21 акта за разходки в паркове и събиране на компании в Разградско 13 са разследванията за нарушена карантина

Как да опазим психичното си здраве по време на пандемията от COVID-19

Голямо количество контрабанден тютюн и наркотици са открити при полицейска операция на ОДМВР-Благоевград

Турското правителство ще плаща 60% от заплатите на служителите, засегнати от COVID-19

Формула 1 пред връщане на „Имола“

Една от най-знаковите писти в историята на Формула 1 може да се завърне в календара, макар и извънредно. Трасето на името на Енцо и Дино Ферари край Имола е сред вариантите да приеме отложената Гран при на Китай. Гонката в Шанхай беше насрочена за 19 април, но ФИА я отложи заради епидемията от коронавирус. Почти сигурно е, че състезанието няма да бъде проведено в страната по-късно през годината, тъй като календарът е прекалено натоварен и няма свободни дати.
„Наистина се свързахме с ФИА и Формула 1 с предложение да заменим Гран при на Китай, но засега няма отговор“, обяви Роберто Мараци, директор на пистата.
„Имола“ приемаше Гран при на Сан Марино от 1981-а до 2006-а, когато се появи належаща нужда от основно обновяване. Преобразуванията бяха извършени под ръководството на „придворния“ архитект Херман Тилке, отговорен за голяма част от трасетата в календара. От миналата година съоръжението им лиценз „Гранде 1“, което му позволява да приема и стартове от Формула 1.
Пистата ще остане в историята с кошмария уикенд през 1994-а, когато Рубенс Баричело бе изнесен в безсъзнание от тренировките, Роланд Ратценбергер загина в квалификацията, а суперзвездата Айртон Сена намери смъртта си в състезанието на 1 май.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.