Френски лукс и висша мода

Французите умеят да се наслаждават на хубавите неща в живота, независимо дали те се намират в чинията, в гардероба или в гаража им. Френската кухня и френската мода са от световна класа, а напоследък и френското автомобилостроене се движи устремно нагоре. Амбициите на французите да конкурират отново водещите германски премиум марки са високи като Айфеловата кула и се виждат отдалеч по най-новия модел с култовите две букви DS в името.

Това е изпипан дизайнерски SUV, който трябва да се появи на пазара в началото на 2018 г. Името на автомобила е DS 7 Crossback, а неговата задача е да завърти колелото на историята така, че да възстанови съотношението на силите от 50-те, 60-те и 70-те години на миналия век, когато легендарната лимузина Citroen DS е сериозен съперник на трите германски колоса Audi, BMW и Mercedes. За целта прототипът залага на качествата, които са характерни за оригиналния DS – технологии, материали, усещане за лукс.

На размери DS 7 Crossback е позициониран в C-сегмента, което го превръща в конкурент на BMW X1 и Audi Q3, но ще ги превъзхожда по простор в пътническата кабина. Французите щедро използват скъпи материали като дърво, зърнеста кожа, напа и алкантара и тапицират с тях панелите на вратите, ръкохватките, таблото и дори конзолата на волана. Общата площ на декорациите в салона е 0,85 кв. метра срещу 0,1-0,5 кв. метра на конкурентите. Седалките са истинско произведение на изкуството и са не само красиви, но и отопляеми, вентилирани и с масажна функция в пет режима. Краката на пътниците потъват в дебели меки стелки, за личните им принадлежности са предвидени кокетни тапицирани отделения, а в ушите им ще звучи кристален звук от аудиосистема с 14 тонколони на премиум производителя Focal.

С два големи цветни HD екрана кокпитът изглежда супертехнологично, но класическият аналогов часовник на конзолата от реномираната марка BRM внася баланс и изисканост. Инженерите са работили върху фаровете като върху изящно бижу. Вместо LED матрица конструкторите използват самостоятелни LED елементи, които се въртят на 180 градуса и при отключване на автомобила „поздравяват“ водача с пурпурна светлина (собственикът може да програмира и друг цвят). Задните светлини са не по-малко ефектни с люспестата си структура на шлифован диамант.

Пословичното комфортно возене за DS се гарантира от адаптивно окачване, което непрекъснато променя индивидуално твърдостта на всяко колело според пътната ситуация. Под предния капак работят 8-степенен автоматик и двигатели с 3 и 4 цилиндъра (по-големи не се вграждат в компактните SUV-ове и от германските марки), очаква се и хибриден вариант. В помощ на водача идва най-модерната електроника като асистент за полуавтономно движение при скорост до 180 км/ч, напълно автономно паркиране, предупреждение за животни на пътя през нощта и разпознаване на умора у водача с инфрачервена камера.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете