На 10 декември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за вторник, 10.12.2019

Тихият талант, в който всички припознават Пирло

Мишел Бачелет: Глобалното затопляне може да предизвика кризи в сферата на човешките права

Трансджендър лудост в Холивуд

Кола се преобърна и падна в коритото на Старата река в Казанлък

Москва вдига ракетен купол над Арктика

Жълт код за мъгла в 13 области утре

Две деца и двама възрастни с опасност за живота

Премиерът Борисов: Винаги съм щастлив, когато има добри данни за българската икономика

България е 52-ра по човешко развитие Лидери сме на Балканите, изпреварваме и Турция

Нараства интересът към къщи край Бургас Най-скъп е кв. “Братя Миладинови”

Две деца пострадаха при челен удар в Шумен

Запечатват заведения на фирми бушони Трупат задължения за 1-4 млн. лв., но не ги плащат

Изкуствен интелект довършва 10-ата симфония на Бетховен

Черният петък идва Тази година Black Friday на eMAG започва на 22 ноември

Само преди 6 години едва 10% от българите знаеха какво представлява търговската кампания Черен петък и 5% се включиха в нея. Днес обаче рекордните 95% у нас познават шопинг събитието и 73% от тях възнамеряват да се възползват от специалните оферти и да направят покупка. Това са изводите от представително проучване на Kantar* за нагласите и очакванията за деня с големите намаления.

В България почти два пъти повече от предпочитащите физически магазини са тези потенциални клиенти, които ще изберат да направят покупките си онлайн – 62,9%. eMAG.bg, от своя страна, е водеща платформа сред дестинациите за електронна търговия на Черния петък – посочвана от 41,2% от респондентите в проучването.

Прогнозите на самата компания са, че един от трима души с достъп до интернет в страната ще посети кампанията им през мобилната апликация или сайта на eMAG.

За да отговори на растящия интерес, тази година Black Friday на eMAG ще започне на 22 ноември и ще продължи до 01:59:59 ч. на 23.11.2019 г. Датата е седмица по-рано от тази в повечето страни, което според ветераните в организирането на кампанията е в интерес на клиентите им, за да може максимално количество от направените поръчки да бъдат доставени за две седмици.

Онлайн магазинът е осигурил 220 000 продукта на склад в разнообразни категории – атрактивни и специално селектирани оферти за електроника и компютри, за външния вид и спорт, за децата, за къщата, колата, хобито и домашните любимци. Сред тях са 18 000 телевизора, 30 000 продукта за дома и градината, 10 000 продукта в категория Мода, 18 000 малки домашни електроуреди, 13 000 смартфона, 3 500 лаптопа, 10 000 игри и играчки, 10 000 парфюми и козметика и още много други.

Търговските партньори в Маркетплейс на eMAG също се включват с допълнителни 300 000 оферти за Black Friday – както продукти от традиционните категории, така и по-нестандартни предложения като инвестиционно злато, автомобили и мотоциклети, почивки до екзотични дестинации и дори яхти.

Зад Black Friday на eMAG стоят месеци усилена работа, като в трите страни, където онлайн платформата оперира и провежда кампанията, са направени инвестиции до З милиона евро в сървъри, хостинг и облачни услуги, с цел да се поддържа високото потребителско преживяване в деня с най-големия трафик през годината.

 

 

* Националното представително проучване е проведено по поръчка на eMAG сред 1000 респонденти на възраст между 18 и 55 г., живеещи в цялата страна, в периода 16–28 октомври 2019 г.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.