Вижте как се срещнаха лидерите на Северна и Южна Корея (ВИДЕО)

Георги Петков: Дразни ме, че всички говорят за мача от 2013 година

Югът посреща с оркестър Ким Чен Ун (инфографика) 3000 журналисти отразяват историческата среща

На 27 април 2018 да почерпят

Украйна гарантира обучението на български език на сънародниците ни

Доналд Тръмп ще посети Великобритания на 13 юли

Обсебени ли са три цигулки и виолончело за 30 млн. долара? “Страдивариус” ,“Гуарнери”, „Джофредо Каппа” и “Гофрилер”, купени по времето на Людмила Живкова, над 30 г. са в едни и същи музиканти

Депутатите предложиха Музикалната къща на БНР да работи като самостоятелен културен институт Така за всеки продаден билет новата структура ще получава субсидия от Министерството на културата

Кметицата Иванчева към съучастниците си: Няма документ, докато не плати (обзор) Поставили сме предприемача на колене, допълва началничката на район „Младост”

“Отровени” жители на Дума разказаха в централата на ОЗХО за фалшивата химическа атака

Студио Х на „Армията“ Малцина от сегашния отбор ще запазят местата си, важно е кой ще ги запълни

828 нови медицински изделия влизат в болничната помощ 105 пациенти са минали през 4 лечебници за аортни клапи

Сенатът на САЩ одобри Майк Помпео за нов държавен секретар

По работа сме на второ място в ЕС Трудим се по 40,8 часа, а холандците по 30,3 часа

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 27 април 2018

Човешка грешка погубила „Шапекоензе“

Човешка грешка е довела до самолетната катастрофа с отбора на „Шапекоензе“. Това признаха колумбийските авиационни власти след проведения обстоен анализ на инцидента от 29-ти ноември. Загиналият пилот Мигел Кирога е виновен за това, че не е презаредил гориво на път за Медеин и не е съобщил на време за проблем с двигателя.

“Няма технически проблем, а всичко е в резултат на човешки грешки – се казва в доклада.- Към това прибавяме действията на ръководството на авиокомпанията и решенията, които са взели авиационните власти в Боливия относно организацията на полета. Всички те са били неприемливи. Освен че е останал без гориво, самолетът е бил претоварен с 400 кг повече от лимита си, а на всичко отгоре не е бил сертифициран да лети на такава височина, на каквато го е сторил по време на полета”.

Обвинения са повдигнати срещу изпълнителния директор на авиокомпанията Густаво Гамбоа, съсобственика Марко Бенегас и извършилата технически преглед на самолета Селия Кастедо. Последните двама са в неизвестност.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.