На 24 януари 2019 да почерпят

Тръмп призна Хуан Гуайдо за временен президент на Венецуела

Путин и Ердоган обещаха да довършат „Турски поток“ до края на 2019 г. Двете страни ще засилят сътрудничеството си за стабилизиране на Сирия

И уискито жертва на Брекзит без сделка Производители предупреждават за оскъпяване на напитката и проблеми с износа й

Русия представи ракетата „нарушител“ на пакта със САЩ 9М729 накара Вашингтон да обяви, че излиза от подписания през 1987 г. договор с Москва

Швейцарският WWF с намеса в държавната политика за туризма „Зелената“ офшорка пробутва на Министерския съвет стар и манипулативен доклад за Пирин. Вместо ски предлагат археологически екскурзии и фото разходки

Висока лавинна опасност през следващите дни, ПСС съветва да бъдем внимателни в планината

Здравето опасно за българските лекари Поне четири са нападенията в спешни центрове последните дни

Ердоган: Развитието на отношенията между Русия и Турция влияе позитивно на регионалната сигурност

Депутатите узакониха проверки на публикации (обзор) Комисията за защита на личните данни има право да влиза в медии и да рови в компютрите на журналистите

Осигуряване след пенсиониране и облекчения за деца

Нинова покани Ахчиева в телевизията на БСП

3 млн. души губят акциите си от приватизацията АИКБ настояват да се оттегли предложението

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 24 януари 2019

Българско дружество купи банка в Молдова Холдинг “Доверие” взима 64% от Moldindconbank

Човешка грешка погубила „Шапекоензе“

Човешка грешка е довела до самолетната катастрофа с отбора на „Шапекоензе“. Това признаха колумбийските авиационни власти след проведения обстоен анализ на инцидента от 29-ти ноември. Загиналият пилот Мигел Кирога е виновен за това, че не е презаредил гориво на път за Медеин и не е съобщил на време за проблем с двигателя.

„Няма технически проблем, а всичко е в резултат на човешки грешки – се казва в доклада.- Към това прибавяме действията на ръководството на авиокомпанията и решенията, които са взели авиационните власти в Боливия относно организацията на полета. Всички те са били неприемливи. Освен че е останал без гориво, самолетът е бил претоварен с 400 кг повече от лимита си, а на всичко отгоре не е бил сертифициран да лети на такава височина, на каквато го е сторил по време на полета“.

Обвинения са повдигнати срещу изпълнителния директор на авиокомпанията Густаво Гамбоа, съсобственика Марко Бенегас и извършилата технически преглед на самолета Селия Кастедо. Последните двама са в неизвестност.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.