Река Темза преля и наводни имение на Джордж Клуни заради бурята „Денис“

Джип се преобърна след сблъсък в паднала скала на пътя Асеновград – Смолян

„Зелените“ яхват протест срещу ЧСИ

Болница в София похарчила четвърт милион за фиктивен курс по английски за санитари

Джендър баланс на Берлинале 2020

Жълт код за силен вятър в цялата страна утре

Четирима с положителна проба за коронавирус в Англия след евакуацията от круизния кораб „Даймънд принсес“

Тръмп готов да подпише лично споразумението за мир с талибаните

Раздаваха диаманти на ревю на Поля Кинова “Палома фешън” отпразнува 15 години

Родни плагиати развиха пиесата на „Ел Периодико“

Има заподозрени за съблечено в автобус момче

Санират блокове и къщи по нови схеми

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 24 февруари 2020

Три станаха жертвите на коронавируса в Италия

Увредено сърце и бял дроб са причинили смъртта на китаеца в Банско

Шефът се вози отзад по средата Nissan представи концептуална електрическа лимузина с 2+1+2 места

Nissan unveils the IMs Concept at the 2019 Detroit Auto Show

Гъвкавостта на автомобилния интериор достига нови измерения в концептуалния модел IMs Concept на Nissan от изложението в Детройт. Американците виждат в него електрически наследник на популярната в Щатите лимузина Nissan Maxima, но конструкторите са разчупили стандарта за вътрешно оформление на семеен и бизнес седан.

21-3-6kol

Конфигурацията на седалките е 2+1+2 и лесно се трансформира в 2+1-2. На първия ред има две места – за водач и пътник до него. Зад тях, по средата, е централното кресло в автомобила. Това е най-важната позиция, нещо като капитански мостик за шефа с най-много удобства и място.

ampnet_photo_20190114_160338

Встрани на централното място се намират още две по-малки седалки. Те са сгъваеми и могат да се прибират, когато не се използват. Ето по този начин конфигурацията 2+1+2 преминава в 2+1-2. Когато автомобилът се движи на автопилот, водачът и пътникът до него могат да завъртят седалките си на 180 градуса, за да разговарят лице в лице с пасажерите на втория ред. Тогава воланът се сгъва и се прибира в таблото, за да не пречи и да не отнема място.

Nissan IMs Concept

Независимо дали автомобилът е в автономен режим на движение, камери и сензори следят непрекъснато водача. Чрез разпознаване на изражението на лицето и състоянието на тялото чрез сензори в седалките софтуерът преценява кога той е уморен или разсеян. Тогава се активират съответните предупреждения.

Nissan unveils the IMs Concept at the 2019 Detroit Auto Show

Задвижването е изцяло електрическо с по един мотор на предния и задния мост, които генерират общо 483 конски сили. Батерията е с капацитет 115 киловатчаса и осигурява пробег от 610 км с едно зареждане.

ampnet_photo_20190114_160336

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.