Путин и Макрон обсъдиха положението в Сирия

Вижте 16-ия поход Луковмарш в София през обектива на „Труд“

Близо 700 пътници бяха свалени от влак в Германия заради намерен пистолет

Мирослав Ангелов от Враца: Плодове и чай ме спасиха дори от язва на стомаха Плодолечението е много полезно, но трудно без опитен водач

Френски изкушения в „Живот нависоко“ Жулиет Бинош пак при Клер Дени

Няма хора под развалините на университетската сграда в Санкт Петербург

Румяна Бъчварова: Истината за спасяването на българските евреи може да ни обедини като нация

Арестуваха 8 души за срутената мина в Бразилия

Специализираният съд остави в ареста Димитър Желязков-Очите

Областният управител на Пловдив Здравко Димитров информира премиера Борисов за ситуацията около инцидента с влак

Неонацистка заплаха събра стотици на контра на “Луковмарш“ (СНИМКИ)

Турция задържа 33-ма мигранти при опит да преминат в България

Срути се част от сграда на университета в Санкт Петербург

Майкъл Пенс и Ангела Меркел обсъдиха газопровода „Северен поток 2“

Зоран Заев: Очаквам посещението на премиера Ципрас в Скопие

Шофьорът на тира, който удари автобус на „Тракия“, призна, че е заспал зад волана

Шофьорът на тира, който удари автобус на градския транспорт на магистрала „Тракия” и рани 16 души, вече има обвинение. Турският гражданин ще отговаря за средна телесна повреда, причинена на повече от едно лица. Камионът се е движил с несъобразена скорост, съобщи Нова телевизия.

Пред разследващите мъжът вече е признал, че е заспал зад волана. Пробите за алкохол и наркотици в кръвта му са отрицателни. Състоянието на пострадалите след удара между село Горни Лозен и София остава стабилно.

Шофьорът на автобуса на градския транспорт ще бъде опериран. Той има тежка травма на ръката. Според него тирът се е движил с около 100 км в час. Видял го е в момента на удара.

След инцидента експерти повдигнаха въпроса безопасно ли е автобуси на градския транспорт да се движат по магистралата.

„Ограниченията, които съществуват в закона, не забраняват категорично градски автобуси да се движат по магистрала. В същото време те са по-рискови за пътниците, защото при тях има правостоящи. Конструкцията е опасна, защото има прегради, лостове, ръкохватки”, коментира Владимир Тодоров от Българската асоциация на пострадалите при катастрофи.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Проблемът с магистрала Тракия е следният: когато са я строили са осквернили гробовете на древните траки и сега те си отмъщават от отвъдното. От хиляди години е известно че траките с а можели да връщат мъртви към живот, но могат и обратното. Така че нещастията там ще продължават

  2. Проблемът с магистрала Тракия е такъв:
    При строежа и са осквернили гробовете на древните Траки и сега те си отмъщават от отвъдното. Траките са били известни с това че са могли да връщат мъртвите към живот, но могат и обратното. Така че нещастията по магистралата ще продължават

    1. Турските тираджии ще трябва да плащат за хотел след като приемането на регламентът за мобилност в ЕС,няма вече да могат да спят в кабините си,ще са отпочинали и няма да заспиват по време на път.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.