Диляна Попова съблазнява по бански (СНИМКА)

Първа жертва на коронавируса във Франция

Андрей Новаков в Белица: Строителството на АМ „Струма” продължава и няма риск от връщане на средства на ЕС

Дариткова: Осигурените българи могат да ползват болничен за карантина

Разследват незаконна сеч на 61 дървета Повалената гора е в землището на село Страхилово, община Полски Тръмбеш

Слагат лимит от 70 000 лв. за проектиране, за да избегнат обжалвания Представители на гилдията да участват в изготвяне на заданията за проектиране, предлагат архитектите

Певицата Дъфи: Бях изнасилена, дрогирана и държана в плен с дни

Скандал в парламента между БСП и ГЕРБ заради данните за икономическия растеж в страната

Втори ден на ГКПП-Кулата мерят температурата на всеки идващ от Италия

Гришо показа как върти палачинки (ВИДЕО)

София получи най-висок рейтинг „А“ за прозрачност и лидерство в действията си в областта на климата

„Байерн“ е кралят на Лондон

Пратеник на „Труд“ не бе допуснат в правителствения самолет за Гърция

Борисов на среща с гръцкия си колега Мицотакис: Връзките между нашите два народа са отлични (СНИМКИ и ВИДЕО)

Архитектите искат търг и за частни сгради Да се обявяват обществени поръчки за емблематични проекти в градските центрове, настояват от съсловната им камара

24% от българите никога не са ползвали интернет (обзор) Най-често купуваме онлайн дрехи и спортни стоки

54% от българите използват интернет по няколко пъти на ден. Всеки пети е пазарувал онлайн през последните 12 месеца.

Мъжете слушат музика, жените търсят информация за здравето

Всяка трета фирма е във Фейсбук

Всеки четвърти българин (24,5%) никога не е използвал интернет, показва анкета на НСИ сред хора на 16-74 години. Българите най-често използват глобалната мрежа за комуникация, като 57,5% извършват телефонни или видеоразговори по интернет, а 52,9% участват в социални мрежи. Мъжете слушат музика онлайн повече от жените, съответно 31,9% и 27,6%. Жените са по-активни в търсенето на информация за здравето – 37,8% при 22,7% за мъжете.

Онлайн през последните 12 месеца са пазарували 21,7% от анкетираните. Най-активни при онлайн покупките са хората на 25-34 години с дял 40,4%, докато само 2,1% от населението на 65-74 г. прави поръчки по интернет. Жените пазаруват онлайн повече от мъжете – съответно 22,7% и 20,6%.

Пазарувалите по интернет купуват най-често: дрехи и спортни стоки – 76,4%; стоки за дома – 35,3%; хотелски резервации и туристически пакети – 20,7%; храни, напитки и стоки за ежедневна употреба – 16,9%. Повечето онлайн потребителите са пазарували от търговци от България (88,1%), но немалко са купували и от други страни от ЕС (41,8%) или от държави извън Общността – 19,1%. Над една трета (35,7%) от интернет потребителите никога не са пазарували онлайн.

Всяка втора фирма има онлайн сайт, показват данните на НСИ. 33% от фирмите използват социални медии като Фиейсбук, за да разшири своето присъствие в интернет.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.