Подплашен кон преобърна каруца в Благоевград, мъж е ранен

Красавица от Ямайка спечели титлата „Мис Свят“ 2019 (СНИМКИ и ВИДЕО)

МВР прави кризисни центрове по границата с Турция

Автомобил блъсна жена, пресичала неправилно в Асеновград

Чавушоглу: Турция ще отговори, ако САЩ й наложат санкции

Борис Джонсън планира промени в конституцията и в избирателното право

Убиецът на Самоковеца – свободен окончателно Ервин Веркер твърди, че българин е стрелял по контрабандния бос

Вицепрезидентът: Трябва да сме непримирими към ксенофобията и езика на омразата

И личният живот на актьорите в „Завинаги” е като в сапунка Докато се снима поредицата, Йозджан Дениз се ожени и разведе, а Аслъ Енвер изживя бурна любов с Мурат Боз

Жена се самоуби при скок от скала, а мъж загина от взрив на газова бутилка в Благоевградско

Ако няма усложнения при лечението на блъснатото в София момиче, то ще е на крака до месец

В Банско подариха ново „Ауди” по случай откриването на зимния сезон Курортът приветства новия сезон с над 140 награди, концерт на „Ъпсурт” и обилен снеговалеж

Арестуван е заподозрян за убийството в Шумен

ВЕЦ „Въча“ спря работа заради замърсяването на реката, Басейнова дирекция стартира наказателна процедура срещу НЕК 

Главният редактор на „Труд“ Петьо Блъсков: Не трябва да вярваме на наложените епитети и марки (ВИДЕО)

2,5 млрд. евро за ремонт на стари коли Треската по олдтаймери в Германия излиза скъпо

Инвестицията в добри олдтаймери носи по-добри дивиденти от вложени в банков депозит средства, но класическите коли изискват и скъпа поддръжка. Техните собственици са похарчили 2,5 милиарда евро през изминалата година за ремонти в държавата с най-силно развит автопазар в Европа – Германия. Сумата достига 5 милиарда евро, ако се добавят застраховки, наеми на гаражи, разноски по пътувания и други разходи, които са неизбежни за притежателите на олдтаймери.

По данни на големите автомобилни организации в Германия има 46 милиона леки коли, от които 900 000 са олдтаймери на възраст над 30 години. Броят им расте с 8% всяка година. Експерти определят пазара на класически модели като „златна мина“, която може да донесе солидни дивиденти. Добре запазените и редки автомобили с десетилетна история стават все по-популярни за колекционери в целия свят, защото цените им се качват бързо и дават възможност за реализиране на бързи печалби.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.