Мачовете и спортът по телевизията днес, понеделник, 20 януари 2020

На 20 януари 2020 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за понеделник, 20.01.2020

Властелинът на екрана 100 г. от рождението на гения на киното Федерико Фелини

Предотвратиха опит за бягство от затвор край Амстердам

Филтрите за комини дават чист въздух на София Ефективността им е 80% и се усеща веднага. 100 устройства са спестили 1.5 тона вредни емисии за по-малко от година, предстои монтажът на общо 2000

Водата за Перник – без риск за София Вместо да източват язовира, ще захранват града

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 20 януари 2020

Емил Димитров: Да се прекара водата от „Мало Бучино“ до Перник е едно изключително голямо начинание

За демократите обвиненията срещу Тръмп са неоспорими Президентът играе голф във Флорида

Купуваме летни ваканции у нас с 40 на сто намаление

АТАКА с 5 въпроса към БСП за вота на недоверие

Тенис под дима от пожарите

Повече пари за реклама на наше вино в Китай Увеличават помощта само за бутилки със защитено наименование или произход

Путин се похвали с напредък по Либия Конференция в Берлин събра над 10 световни лидери

3 лесни и бързи начина да свалите натрупаните килограми по празниците

След коледните и новогодишните празници почти всички се втурват към фитнес залата или минават на строг хранителен режим с единствената цел да се отърват от натрупаните килограми.

Проблемът е, че твърде прибързаното и драстично ограничаване на калориите или претоварване в залата води до краткосрочни и временни резултати. Въпреки това има 3 лесни и бързи начина, по които да свалите излишните сантиметри, без йо-йо ефект.

№1 Намалете солта и захарта

Една от основните причини за повишаване на теглото е задържането на вода, което се получава при консумиране на по-солени храни, каквито обикновено са ястията на празничната трапеза. Заменете обикновената сол с хималайска и се постарайте да я намалите до минимум. Ако паралелно с това увеличите и приема на вода, в най-скоро време ще се почувствате леки като перце, а кантара ще показва все по-приятни числа.

Сладките изкушения на Коледа са пълни със захар, която има пряка връзка с апетита ви. Много често след консумация на някой десерт се чувствате уморени и летаргични, и отново гладни. Постарайте се да намалите захарта, която присъства не само в шоколада и кафето, но и в повечето пакетирани храни. Като алтернатива хапвайте черен шоколад с висок процент какао, сами правете дресинга си за салата или соса към основното ястие. По този начин ще задържите нивата на кръвната захар стабилни и няма да ви се налага да ядете на всеки 2 часа.

№2 Увеличете протеина и естествените мазнини

Включете в менюто си храни, богати на протеин и естествени мазнини – пригответе си закуска от варени яйца, авокадо и краставица – така ще дадете всичко необходимо на организма си и ще сте сити за по-дълго време. По възможност се хранете с повече бяло месо и риба, към които да добавите свежи салати. Много бързо ще се отървете от чувството на подуване и дискомфорт, а стомахът ви ще ви е благодарен за по-леката храна.

№3 Повече вода и движение

И тук не става дума да се наливате с по 3л вода на ден или да тренирате по 7 пъти седмично. Идеята е да хидратирате организма си, за да работи по-добре и да имате повече енергия. Допълнителното движение може да бъде под формата на изкачване на стълби (вместо качване с асансьора), повече разходки навън, йога у дома или кънки на лед, с които освен да се раздвижите, ще се и забавлявате.

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.