5G мрежата е невинна

Грипът е ПРИЛЕПчива болест Не е необходимо да сте луд, за да четете това, но помага

Земеделското министерство иска търговските вериги да бъде излагана повече продукция на местни производители

Надигат се бунтове на глада На хората им свършват парите и търпението

Пандемията от коронавирус е засегнала 81% от работещите по света

Двама души са излекувани от Covid-19 с кръвна плазма

76 починали от коронавируса в Турция за 24 часа

Тръмп: СЗО оплеска нещата

Испания разчита на безработни и чужденци за земеделска работа

COVID-19 блокира здравеопазването Водещи специалисти искат прегледите да бъдат възстановени

Фермерските пазари тръгват с по-малко сергии Продавачи и клиенти на 2 метра разстояние

Менда Стоянова: Мярката 60/40 няма как да бъде използвана от всички видове бизнеси

Банката за развитие подкрепя със 75 млн. лв. Пощенска банка и Общинска банка

50% от магазина – само за БГ храни Ограничават стоките на промоция

Проф. Тони Веков, д. м. н., един от основателите на Чайкафарма, пред “Труд”: Първите 5000 опаковки Хидроксихлороквин идат до дни

700 конски сили за задните колела

Най-мощният сериен вариант на Porsche 911 не разполага с 4х4. Цялата чудовищна сила на 700 коня върти само задните колела на върховото изпълнение Porsche 911 GT2 RS. При тази екстремна кола теглото и неговото разпределение е не по-малко важно от линейното ускорение. С използването на олекотени материали като покрив от магнезий и изпускателна система от титан, калници и преденкапак от карбон теглото на автомобила е намалено до 1470 кг. Това е със 130 кг по-малко от Porsche 911 Turbo S с 580 коня и двойно предаване.

Естествено, ниското тегло помага и за подобряване на динамичните характеристики. Задвижващата задна ос е „обута” с 20-инчови пърформанс гуми с размери 325/30. С тях Porsche 911 GT2 RS спринтира само за 2,8 секунди от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост 340 км/ч. Няма по-бързо серийно Porsche с изключение на хибридния звяр 918 Spyder, който достига до 345 км/ч, но разполага с 887 конски сили.

Германските инженери са поработили върху 3,8-литровия боксеров двигател на 911 Turbo S, за да генерират 700 коня за 911 GT2 RS. Инсталирани са по-големи турбокомпресори и допълнителна охладителна система, която при високи температури инжектира водни изпарения в нагнетявания от турбините въздух. За големите натоварвания е адаптирана и 7-степенната автоматична трансмисия с двоен съединител, която предава тягата на задните колела. Спирачната система се състои от карбоново-керамични апарати. Около 30 000 евро струва опционален пакет с допълнителни карбонови компоненти, който сваля теглото с още 30 кг. В интериора са съчетани спортни елементи като черупкови седалки ролбар с лукса на кожа алкантара и супермодерна инфо-развлекателна система.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.