Най-мощният сериен вариант на Porsche 911 не разполага с 4х4. Цялата чудовищна сила на 700 коня върти само задните колела на върховото изпълнение Porsche 911 GT2 RS. При тази екстремна кола теглото и неговото разпределение е не по-малко важно от линейното ускорение. С използването на олекотени материали като покрив от магнезий и изпускателна система от титан, калници и преденкапак от карбон теглото на автомобила е намалено до 1470 кг. Това е със 130 кг по-малко от Porsche 911 Turbo S с 580 коня и двойно предаване.
Естествено, ниското тегло помага и за подобряване на динамичните характеристики. Задвижващата задна ос е „обута” с 20-инчови пърформанс гуми с размери 325/30. С тях Porsche 911 GT2 RS спринтира само за 2,8 секунди от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост 340 км/ч. Няма по-бързо серийно Porsche с изключение на хибридния звяр 918 Spyder, който достига до 345 км/ч, но разполага с 887 конски сили.
Германските инженери са поработили върху 3,8-литровия боксеров двигател на 911 Turbo S, за да генерират 700 коня за 911 GT2 RS. Инсталирани са по-големи турбокомпресори и допълнителна охладителна система, която при високи температури инжектира водни изпарения в нагнетявания от турбините въздух. За големите натоварвания е адаптирана и 7-степенната автоматична трансмисия с двоен съединител, която предава тягата на задните колела. Спирачната система се състои от карбоново-керамични апарати. Около 30 000 евро струва опционален пакет с допълнителни карбонови компоненти, който сваля теглото с още 30 кг. В интериора са съчетани спортни елементи като черупкови седалки ролбар с лукса на кожа алкантара и супермодерна инфо-развлекателна система.