Русенец спечели 4 милиона и половина от тотото с фиш за 6.75 лв.

Турция обяви, че няма да позволи “едностранни” проучвания за газ край Кипър

Сливен чака 19 млн. лева за новата си пречиствателна станция Най-модерното съоръжение от години брадясва от храсталаци и треви

Вилна зона край бивши уранови мини вече ще ползва питейна вода Водните сдружения трябва да имат договори с „В и К”

Вежди посвети на Снежа завръщане в изкуството Изложба скулптура и рисунка в столичната галерия на „Сан Стефано“ 22

Николина Ангелкова се срещна с Андрю Форбс, законодателен директор към Сената на САЩ

Общинската управа на Свищов настоява за бюджетна субсидия на Стопанската академия Общинарите обявиха подкрепата за висшето учебно заведение в декларация

Нов силен трус е усетен в Пловдивско

3 години уседналост за вход в училищата в София Промени при записването е забавачка на децата с хронични заболявания

Пра-правнукът на смелия журналист Макгахан хареса Велико Търново за бъдещ дом

Собственикът на “Енерго про” за продажбата на ЧЕЗ в България: Повече от 20 години съм работил в Източна Европа, никога не съм срещал нещо такова

Хайтови продължават войната за Левски

Заради наводнен манеж отлагат кушиите на Тодоровден във Варна

Честванията по повод 26 години от обявяването на НП „Рила“ за защитена територия продължават

Илияна Йотова: България наложи Западните Балкани в политиката на ЕС

700 конски сили за задните колела

Най-мощният сериен вариант на Porsche 911 не разполага с 4х4. Цялата чудовищна сила на 700 коня върти само задните колела на върховото изпълнение Porsche 911 GT2 RS. При тази екстремна кола теглото и неговото разпределение е не по-малко важно от линейното ускорение. С използването на олекотени материали като покрив от магнезий и изпускателна система от титан, калници и преденкапак от карбон теглото на автомобила е намалено до 1470 кг. Това е със 130 кг по-малко от Porsche 911 Turbo S с 580 коня и двойно предаване.

Естествено, ниското тегло помага и за подобряване на динамичните характеристики. Задвижващата задна ос е „обута” с 20-инчови пърформанс гуми с размери 325/30. С тях Porsche 911 GT2 RS спринтира само за 2,8 секунди от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост 340 км/ч. Няма по-бързо серийно Porsche с изключение на хибридния звяр 918 Spyder, който достига до 345 км/ч, но разполага с 887 конски сили.

Германските инженери са поработили върху 3,8-литровия боксеров двигател на 911 Turbo S, за да генерират 700 коня за 911 GT2 RS. Инсталирани са по-големи турбокомпресори и допълнителна охладителна система, която при високи температури инжектира водни изпарения в нагнетявания от турбините въздух. За големите натоварвания е адаптирана и 7-степенната автоматична трансмисия с двоен съединител, която предава тягата на задните колела. Спирачната система се състои от карбоново-керамични апарати. Около 30 000 евро струва опционален пакет с допълнителни карбонови компоненти, който сваля теглото с още 30 кг. В интериора са съчетани спортни елементи като черупкови седалки ролбар с лукса на кожа алкантара и супермодерна инфо-развлекателна система.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете