Синът на Валери Симеонов преодолял наркозависимост

Работодатели от Варненско готвят протест заради скъп ток от ТЕЦ Варна

11 българи са спечелили над 1 млн. долара на покер Фахредин Мустафов получи половин милион на турнир в Барселона

Инспекторите на ОЗХО взеха проби в Дума

Слизат от педалите на пешеходна пътека Велосипедистите масово вършат нарушения, някои не са и чували, че има правила

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 22 април 2018

10 000 унгарци протестираха за свобода на медиите

Мегз показа зърна на светско парти

Заев: Никога не сме били толкова близо до решение за името

Печено морско свинче? Не, мерси Най-странните ястия по целия свят

Иконите на Дончо Дончев Картините могат да бъдат разгледани в галерия “Валер” до 11 май

Индия ще конфускува имоти на избягали от страната престъпници

„Лъвове” печелят конкурс за красота Награди за Peugeot 308 и Peugeot 3008

Меркел призова момичетата да учат инженерни науки

Марта Вачкова опипа Наум Шопов Между снимките на „Откраднат живот”

700 конски сили за задните колела

Най-мощният сериен вариант на Porsche 911 не разполага с 4х4. Цялата чудовищна сила на 700 коня върти само задните колела на върховото изпълнение Porsche 911 GT2 RS. При тази екстремна кола теглото и неговото разпределение е не по-малко важно от линейното ускорение. С използването на олекотени материали като покрив от магнезий и изпускателна система от титан, калници и преденкапак от карбон теглото на автомобила е намалено до 1470 кг. Това е със 130 кг по-малко от Porsche 911 Turbo S с 580 коня и двойно предаване.

Естествено, ниското тегло помага и за подобряване на динамичните характеристики. Задвижващата задна ос е „обута” с 20-инчови пърформанс гуми с размери 325/30. С тях Porsche 911 GT2 RS спринтира само за 2,8 секунди от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост 340 км/ч. Няма по-бързо серийно Porsche с изключение на хибридния звяр 918 Spyder, който достига до 345 км/ч, но разполага с 887 конски сили.

Германските инженери са поработили върху 3,8-литровия боксеров двигател на 911 Turbo S, за да генерират 700 коня за 911 GT2 RS. Инсталирани са по-големи турбокомпресори и допълнителна охладителна система, която при високи температури инжектира водни изпарения в нагнетявания от турбините въздух. За големите натоварвания е адаптирана и 7-степенната автоматична трансмисия с двоен съединител, която предава тягата на задните колела. Спирачната система се състои от карбоново-керамични апарати. Около 30 000 евро струва опционален пакет с допълнителни карбонови компоненти, който сваля теглото с още 30 кг. В интериора са съчетани спортни елементи като черупкови седалки ролбар с лукса на кожа алкантара и супермодерна инфо-развлекателна система.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.