93-годишна загина при пожар в Търговище 9 станаха жертвите на огъня в областта тази година

ВТУ ще си сътрудничи с Института за публична политика

55% увеличение на продажбите на нови коли в България

Коледен базар в Монтана помага на 4 годишно момче да проходи

Благодарение на Марешки Народното събрание отхвърли ветото на президента върху мораториума за нови лекарства

Live След като от БСП прочетоха писмо на онкоболна Цветанов: Трябва ли Рашидов и Фандъкова също да разкажат след Стефан Данаилов Ламбо: Другарю Цветанов, не съм употребен. Вежди: Не си играйте с болестите

Израел затвори граничните пунктове с Ивицата Газа

След публикация на "Труд" ГЕРБ отрича кабинетът да е развързал кесията

Васко Кръпката забавлява децата на Благоевград с „Приказка за блуса и рокендрола“

Салма Хайек обвини Харви Уайнстийн в сексуален тормоз

Спипаха на свобода горнооряховчанин с влязла в сила присъда

Над 6700 рохинги са били убити за един месец след избухналото насилие в Мианмар

Къщичка за книги радва болни деца

Макрон разкри мотивите на Тръмп, свързани с решението му да признае Йерусалим за столица на Израел

Раздават на шведите коли за тестове Семейства помагат в разработката на технологии за автономно движение

700 конски сили за задните колела

Най-мощният сериен вариант на Porsche 911 не разполага с 4х4. Цялата чудовищна сила на 700 коня върти само задните колела на върховото изпълнение Porsche 911 GT2 RS. При тази екстремна кола теглото и неговото разпределение е не по-малко важно от линейното ускорение. С използването на олекотени материали като покрив от магнезий и изпускателна система от титан, калници и преденкапак от карбон теглото на автомобила е намалено до 1470 кг. Това е със 130 кг по-малко от Porsche 911 Turbo S с 580 коня и двойно предаване.

Естествено, ниското тегло помага и за подобряване на динамичните характеристики. Задвижващата задна ос е „обута” с 20-инчови пърформанс гуми с размери 325/30. С тях Porsche 911 GT2 RS спринтира само за 2,8 секунди от 0 до 100 км/ч и развива максимална скорост 340 км/ч. Няма по-бързо серийно Porsche с изключение на хибридния звяр 918 Spyder, който достига до 345 км/ч, но разполага с 887 конски сили.

Германските инженери са поработили върху 3,8-литровия боксеров двигател на 911 Turbo S, за да генерират 700 коня за 911 GT2 RS. Инсталирани са по-големи турбокомпресори и допълнителна охладителна система, която при високи температури инжектира водни изпарения в нагнетявания от турбините въздух. За големите натоварвания е адаптирана и 7-степенната автоматична трансмисия с двоен съединител, която предава тягата на задните колела. Спирачната система се състои от карбоново-керамични апарати. Около 30 000 евро струва опционален пакет с допълнителни карбонови компоненти, който сваля теглото с още 30 кг. В интериора са съчетани спортни елементи като черупкови седалки ролбар с лукса на кожа алкантара и супермодерна инфо-развлекателна система.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.