На 26 февруари 2020 да почерпят

Дневният хороскоп на Алена за сряда, 26.02.2020

Мъж опита да взриви кола близо до Пентагона

Депутатът от ГЕРБ Станислав Стоянов: Населените места край Велико Търново стават все по-привлекателни за живеене и бизнес

Представиха в Свищов интернет платформа за стимулиране на предприемачеството на малкия и среден бизнес Разработката е за трансграничния регион

Пазарът в Лондон през 2020 г. ще се съвземе

Сделки за над $3 млрд. договори Тръмп с Моди (ИНФОГРАФИКА) Индия купува бойни хеликоптери на “Локхийд Мартин”

Сирийската армия превзе още един град в Идлиб

Песков: Русия не се меси във вътрешните работи на други държави

Путин: Държа подчинените си под напрежение

Румен Радев: Секторът на информационните и комуникационни технологии е „вододел“ за развитието на нациите

В Сърбия пристигна втора доставка на руските системи „Панцир С1“

„Изтрийте миналото” се открои на Берлинале Нестандартен френско-белгийски филм впечатли публиката

Скъсяват болнични след някои операции (обзор)

Втори задържан за инцидента, в който кола се вряза в карнавално шествие в Германия

8 важни здравословни съвета за жените

Вашето здраве на първо място трябва да бъде приоритет, но много жени са толкова заети с отглеждане на деца и кариера, че често поставят здравното си състояние на заден план. Ето защо ние напомняме на жените за ползите от упражненията и физическото здраве. Има много начини да бъдете здрави и да обръщате внимание на здравето си, като не всичко е свързано с пари.

Кои са важните здравословни съвети за една жена?

  • Правете мамография, след като достигнете възраст от 40-50 години, всяка година между 45-55 и на всеки две години след 55-годишна възраст.
  • Ако сте на възраст между 21 и 29 години: Трябва да си направите тест за Pap на всеки три години.
  • Ако сте на възраст между 30 и 64 години, трябва да направите тест Pap и тест за човешки папиломен вирус (HPV) заедно на всеки пет години или самостоятелно Pap тест на всеки три години. Ако сте на 65 или повече години, консултирайте се в Ваш лекар, дали е удачно да преустановите този тест.
  • Важно е да запомните, че трябва да се грижите за тялото си. Като пример, ще кажем, че ако сте сменяли гумите на колата си и няколко болта не са завити както трябва, то няма да стигнете далече и колата ще се счупи. Така е и с тялото на човек.

Ето защо, от сайта за здравословни съвети Билка Бг, дават 8 препоръки за здраве:

1.) Позата, която заемате на работа.
Позата е много важна и е нещо, което много хора пренебрегват на работнато си място. Различните неща влияят на добрата стойка. Когато сте в училище или работите, или дори просто се мотаете с приятели, добрата стойка често липсва. Хората не стоят изправени, защото им става много удобно в тази стойка. Такива неправилни стойки, създават проблеми и напрежения в мускулите. Бъдете винаги изправени!

2.) Бъди Активна
Със сърдечните заболявания като основна причина за смърт в България, е важно да се активизирате. Препоръчваме да спортувате поне 30 минути на ден пет пъти седмично, но дори и да са по-малко, пак е повече от нищо. Може да си пуснете любима песен и да се разходите 30 минути в парка, да обикаляте квартала си,да разхождате кучето си, да посетите някакви занимания във фитнес, да плувате, да карате колело и много други!

3.) Избягвайте ненужни лекарства и алкохол

Ако пиете, ограничете го до една чаша вино на ден, една бира или . Разбира се, когато има повод, може да си позволите и по-голямо количество. Добре знаете, че всички лекарства се наслояват в черния дроб, а понякога ние приемаме такива лекарства без нужда. Ако нямате предписани лекарства, то избягвайте прием на каквито и да е лекарства.

4.) Защитете кожата си от слънцето!

Носете слънцезащитен крем със SPF от най-малко 15 фактор и носете шапки, слънчеви очила и следете за необичайни изригвания на слънцето през лятото. Потърсете лекар незабавно, ако откриете подозрително място по кажата си.

5.) Отделете малко време за себе си

Важно е да отделите време за сее си, за да се отпуснете и да помните какво е важно за вас. Ако обичате градинарството, картите или рисуването … или каквото и да е … правете тези неща!

6.) Медитирайте или намерете някакъв начин да се отпуснете
Каквото и да изберете, то ще помогне на тялото и ума Ви.
Опитайте с медитация. Правете йога, кардио или разходки.

7.) Хранете се здравословно.
Думата „здравословно“ не се отнася единствено до храни с ниско съдържание на мазнини, захар или калории.
Освен това се отнася до необработени храни, храни, които са естествени, и храни, които всъщност са предназначени за по-лесно усвояване. Препоръчвам ограничаване на сода, юфка, картофен чипс, плодови закуски и други преработени храни. Яжте храна с фибри. Фибрите са много важни за тялото, но много хора ги избягват, защото не харесват вкуса или как се смесват с храната.
Например много жени използват универсално брашно, когато биха могли да използват пълнозърнесто брашно при готвене. Фибрите са полезни за тялото, защото помагат за здрави движения на червата и омекотяват изпражненията.
Яжте зелени храни! Жените пропускат това, защото салатата на пример не ги засища. Въпреки това, добавянето на някакъв постно протеин като пилешко или нахут може да направи една салата здравословна. Много основни витамини, които се борят с болестите и образуват антитела, идват от яденето на плодове и зеленчуци.

8.) Психично здраве.
Психичното здраве е много важно за цялостния ви живот. Не забравяйте да се наслаждавате на малките неща, забавете се и намерете начини да накарате мозъка си да работи.Прочетете добра книга, играйте судоку или математика … правете неща, които ви карат да мислите! Само да гледате телевизия или да играете на телефона си не е здравословно. Важно е да се грижите за здравето си. С тези осем стъпки трябва да сте на добър път!

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.