Алекс Гарланд прави филм по топ играта Elden Ring

Автор: Труд news

По сюжета е работил и авторът на „Игра на тронове“

Илон Мъск е един от почитателите на фентъзи хита

Зад проекта застава филмовото студио A24

Преди време прочутият британски писател и режисьор Алекс Гарланд сякаш жестоко беше решил да си играе с емоциите на своите милиони почитатели след като каза, че няма да прави повече филми. Оттогава обаче той създаде Warfare, който режисира съвместно с Рей Мендоса, а сега специализираното издание operationkino.net съобщава и за нов негов проект, който освен това се очертава като най-мащабния му досега.

Новината е, че Алекс Гарланд ще режисира филмова адаптация на видеоиграта Elden Ring, създадена от Хидетака Миязаки и известна като една от любимите на мега милиардера и предприемач Илон Мъск.„Ако не сте запознати с играта, важно е да се отбележи, че тя е продала над 30 млн. копия в последните години и се води за една от най-популярните и най-добре приети от критиката и феновете RPG игри в последните години“, добавят от operationkino.net.

Светът на Elden Ring е просторен фентъзи-средновековен свят, изпълнен с чудовища, герои, дънджъни и дракони. Ако ви звучи като „Игра на тронове“, това също не е случайно – Джордж Р. Р. Мартин допринася за изграждането на света на играта. Това само по себе си веднага значи, че към подобен проект не просто ще има голям интерес, но и ще се изисква доста сериозен бюджет, за да се направи подобаваща адаптация. „Парите обаче не са и единственото – всички си спомняме какво стана с Warcraft“, коментира operationkino.net.

Тук се намесва другата добра новина, че Алекс Гарланд отново ще работи със старите си познайници от компанията за по-качествени и независими филмови авантюри A24, които са замесени в почти всичките му проекти. И докато той до момента не се е занимавал точно с такъв тип мрачно фентъзи, неговите почитателие твърдят, че жанровите проекти не са му чужди. Според много от познавачите на Гарланд  двата му най-добри филма са именно Ex Machina и Annihilation, а телевизионният Devs също не им отстъпва и също съдържа силен жанров елемент. „Те обаче бяха видимо нестандартни, насочени към определена публика. Струва ни се, че за да бъде успешна тази адаптация, тя ще трябва да бъде доста по-достъпна за много по-голяма аудитория. Като цяло адаптирането на видео игри за големия екран дълго време беше тъмна и неуспешна зона за Холивуд и много рядко нещо се получаваше както трябва“, допълват от филмовия сайт.

Едно е сигурно - Elden Ring трябва да има мащаб, с какъвто нито студиото A24, нито режисьорът Алекс Гарланд са се занимавали досега.

Най-четени