Какво да правим при опасна ситуация в метрото?

Сигурността на пътниците е приоритет за „Метрополитен” ЕАД и се осъществява чрез 24-часово видеонаблюдение, бърза реакция при инциденти, редовни проверки, както и наличието в метростанциите  на служители на реда  от МВР, припомниха от общинското дружество.

При опасна ситуация, възникнала по време на пътуване във влака, всеки вагон е оборудван с бутон за моментална връзка с машиниста, който веднага ще уведоми централния диспечерски център за предприемане на своевременни мерки.

Всяка метростанция разполага с незабавна цифрова връзка към централния контролен център, като едновременно с това непрекъснатото видеонаблюдение се извършва и локално от дежурен ръководител движение на всяка метростанция, посочват от „Метрополитен”.

При опасност, приканваме пътниците да  сигнализират служителите на „Метрополитен”, както и служителите на МВР, които са ангажирани с тяхната безопасност. В случаите на непосредствена заплаха, клиентите на столичното метро могат да се обърнат към дежурния полицай или да съобщят за ситуацията на най-близката каса в метростанцията за осигуряване на моментална връзка със служителите по сигурността.

Най-четени