Бойка Матова откри шоуто на китайския бранд Ruohan
Людмил Димитров е лице на „Dolce&Gabbana“ и „Calvin Klein“
Млади български модели дебютираха на една от най-големите световни сцени – Седмицата на модата в Париж, която приключи тези седмица, както и на модните седмици в Ню Йорк и Милано по-рано тези дни. Младите лица на „Ивет фешън“ Яна Карапаунова, Бойка Матова, Милица Борисова и Людмил Димитров бяха избрани от световноизвестни брандове, да представят техни тоалети по котешката пътека.
Един от най-големите успехи този сезон е дебютът на световната модна сцена на 18-годишната Яна Карапаунова. Тя дефилира на модното шоу на белгийския творец Dries Van Noten и едноименния му лейбъл по време на Седмицата на модата в Париж. От 4 години Яна е част от „Ивет фешън“, тя е на 14 години, когато подписва договор с тях. Има договори със световната модна агенция IMG, които я представляват в Париж, Милано и Лондон. Освен това, има свои агенти в Испания, Япония и Южна Корея, а от 2024 г. ще бъде част и от модния елит в Ню Йорк. Яна е родом от София, висока е 1,76 м и е говори свободно четири езика.
Бойка Матова, едно от най-успешните лица на „Ивет фешън“, откри шоуто на нашумелия китайски бранд Ruohan, който за втора поредна година се представя на Седмица на модата в Париж. Преди да кацне във френската столица, тя се разписа с две дефилета и в Ню Йорк, като едното бе за американската марка "Puppets and Puppets", чийто стилисти обличат звезди като Лейди Гага, Лили Роуз Деп и Бийонсе.
Милица Борисова на дефилето в Ню Йорк
23-годишната Милица Борисова, един от младите топмодели на „Ивет фешън“, тази година имаше привилегията да е на модния подиум по време на Седмицата на модата в Ню Йорк, докато дефилира за актуалните брандове "Bronx and Banco" и "LoveShackFancy", които обличат звезди като Дженифър Лопес, Бийонсе, Парис Хилтън, Киара, Селена Гомес, Меган Фокс.
21-годишният Людмил Димитров продължава да е най-успешният български модел сред мъжете. Възпитаникът на Френската гимназия в София за втора година бе избран да дефилира на ревюто на италианската луксозна марка "Iceberg" по време на Седмицата на модата в Милано. През този сезон той засне кампании за световни брандове. Димитров е едно от основните лица в новия каталог на "Diesel", а предстои да има централна роля за новата кампания на "Calvin Klein". Неотдавна, моделът дефилирал за "Dolce&Gabbana" и "Jacquemus", засне каталог за младежкия бранд "Bershka", част от конгломерата Inditex (Zara).