Лев инс информира своите клиенти, че следи внимателно развитието на извънредната ситуация в страната и предприема редица допълнителни мерки, изцяло съобразени с всички здравни препоръки и международни практики.
За улеснение на клиентите и с оглед минимизиране на контактите са въведени следните промени:
На територията на гр.София, временно се закриват центровете за регистрация на щети на:
За прием на клиенти по завеждане на щети ще продължат да работят:
Посочените центрове за завеждане на щети ще работят със следното работно време - понеделник - петък от 8:00 ч до 17:30ч и събота от 10:00 ч. до 13:00 ч. Мерките ще бъдат в сила до 13.04.2020г.
Мобилните групи на дружеството продължават работа с непроменен график.
За всички останали случаи, при необходимост от допълнително съдействие от наши експерти, клиентите могат да се свържат с контактния ни център на телефонен номер 0800 10 200.
Пунктове за оглед и заснемане:
На територията на гр. София ще работят следните пунктове за оглед и заснемане:
Работно време: Делнични дни: 09:00 – 17:30
Работно време: Делнични дни: 09:00 – 17:30; Събота: 10:00 - 14:00
Работно време: в делнични дни: 09:00 – 17:30; Събота: 10:00 – 14:00
Работно време: в делнични дни 09:00 – 17:30
Работно време: в делнични дни 09:00 – 17:30 ч.
За улеснение работят и екипите за мобилно маркиране с работно време: 09.00 – 17.30 ч. и телефон за връзка: 0882 333 194.
Всички останали пунктове за оглед и заснемане на територията на гр. София преустановяват работа до 13.04.2020 г.
Пунктове за поставяне на допълнителни средства за защита:
Към момента пунктовете работят с нормално работно време, но се изисква предварително записване на телефоните посочени в сайта на компаният (lev-ins.com)
Предвид усложняващате се ситуация в страната, при временно преустановяване на дейността на пунктовете, средствата за защита следва да бъдат поставени до 14 дни след отмяна на извънредното положение!
Издаване/подновяване на полици:
Гражданска отговорност на автомобилистите
В заявлението задължително се посочват три имена, рег. №, ЕГН, телефон за връзка, номер на талон (девет цифрен номер, в долен десен ъгъл на талона), дата на влизане в сила. След получаване на заявката, наш служител ще се свърже с вас за уточняване на подробностите.
Важно: При проверка от органите на реда, клиентите могат да представят получения екземпляр чрез смарт телефон или разпечатано копие.
Плащания по полици /вноски:
За всички останали случаи, при необходимост от допълнително съдействие от наши експерти, можете да се свържете с контактния ни център на телефонен номер 0800 10 200.