8 млн. долара за реклама по време на Супербоул

Автор: Труд

Супербоул, спортно събитие №1 в САЩ, е готово да чупи нови рекорди. Финалът на първенството на Националната футболна лига е в понеделник сутрин българско време, когато „Канзас Сити“ и „Филаделфия“ ще определят новия шампион на Щатите. Преди година спорът за титлата бе гледан от рекордните 123.7 млн. телевизионни зрители, което е близо една трета от цялото население. Поради тази причина сега цените за 30-секунда реклама по време на събитието също няма аналог. Видео по време на паузите ще носи по 8 млн. долара на телевизионната компания FOX. Поне 10 са сключените сделки. Има и компании, които са отказали резервираните предварително спотове. Сред тях е State Farm Insurance, занимаваща се със застраховки, заради горските пожари в Калифорния. 
Мачът сега ще бъде белязан от още един исторически момент – за пръв път на трибуните ще седне действащият президент на страната. Доналд Тръмп ще стане свидетел на шоуто в Ню Орлиънс, а това отвори сериозна работа на службите.

За целта в дните преди събитието бяха извършени щателни проверки за сигурност на стадиона. Източници от САЩ сравняват подготовката с тази за срещата на върха на Г-7.
На полувремето на мача също няма да е скучно, тъй като на сцената ще се качи рапърът Кендрик Ламар, носител на наградата „Грами“. На трибуните пък се очаква да присъстват 83 000 зрители, като средната цена на билета е 7786 долара, която в никакъв случай не е рекордна.

За трета поредна година „Канзас“ ще участва в най-важния мач за сезона в американския футбол. Двата тима се срещнаха преди 2 години в спор за трофея, когато именно „вождовете“ спечелиха с 38:35.

Всеки един играч сега от отбора победител ще си гарантира по 171 хил. долара за успеха. Загубилите пък ще имат бонус от 96 хил. долара. Преди година футболистите на „Канзас Сити“ прибраха по 164 хил. долара за титлата. 
 

Най-четени