На 24 април 2018 да почерпят

Гениалните доктори „клъцни-срежи” Холивудските знаменитости дължат „естествения” си вид на виртуозни пластични хирурзи

Роналдо срещу германци – 22 мача, 26 гола (ИНФОГРАФИКА)

Върхът на Джеймс Бонд Интерактивни изживявания с автомобилите на Агент 007

Вижте как Кейт и Уилиам излизат от болницата с новородения принц

Александра Богданска-Петканова на почивка без мъжа си

Шофьор на претъпкан бус “вежливо” подхвърлил 30 лева подкуп на пътни полицаи

Спираме да ядем боклуците на Европа В София бе обсъдено бъдещето на здравните системи

Бившият лидер на босненските сърби Радован Караджич настоя за отмяна на присъдата му за геноцид

Трябва ли да ми изплащат „клас“ със задна дата, ако е дължим

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 24 април 2018

Д-р Мирослав Ненков: Таксата при общопрактикуващите лекари трябва да се увеличи

МО купува леки коли за един милион

Славчо Атанасов: Последните 20 години по стадионите се получиха много неприятни неща

Първа лека катастрофа за новите шофьорски закони (обзор) Депутати, катаджии и чиновници изслушаха куп забележките от експерти

Директорът на БДЖ: Съкращения и спиране на влакове са спасението за железницата

БДЖ не е приоритет на българската държава повече от 20 години. Единственото действие, което можем да предприемем, с оглед на това, че субсидията бе намалена с 40 милиона лева, за да спасим железницата, е спирането на влаковете и съкращенията. Железницата не е социална институция, а търговско дружество. Това заяви изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ Владимир Владимиров пред БНТ.

Той обясни, че от средата на февруари ще има план за финансово стабилизиране на железницата, който ще бъде представен пред всички институции и ще се направи опит за спасяване на БДЖ.

„Надявам се, че БДЖ ще стане приоритет на държавата и ще има по-дълъг хоризонт от гледна точка на инвестиции и на погасяване на задълженията“, добави Владимиров.

Задълженията към банките към момента са 370 милиона лева, но ако се погаси част от него, ще бъде подписано споразумение за разсрочване за следващата. Това обаче може да се случи само в контекста на една цялостна програма за дружеството, допълни изпълнителният директор на холдинга. Според него финансирането на железницата трябва да се децентрализира и градските и селските влакове да са на издръжка на общините, които да преценят дали да поддържат влакове или автобусни линии.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.