Съвместна проверка на плаж „Делфин“ направиха експерти от РИОСВ – Бургас и Министерството на туризма

Лиляна Павлова: Готови сме за клуба на развитите страни

Виетнамците се завръщат Десетки студенти от далечната страна ще се трудят в "Албена"

България, Румъния, Гърция и Сърбия формират работни групи за ускоряване на инфраструктурните проекти на Балканите

Вижте акцентите от броя на “Труд” в сряда, 25 април 2018

Унгария начело на Вишеградската четворка взе наградата за „Оригинално представяне“ Призът бе връчен на Международното туристическо изложение във Велико Търново

36% от българите ще спестяват през 2018 г.

Вижте посещението на Бойко Борисов в Букурещ през обектива на “Труд”

Столичната община – шампион по рециклиране на битов отпадък Преизпълнява Националните цели

Александър Вучич: Благодаря на премиерите на България, Гърция и Румъния за подкрепата по пътя ни към Европа

„Зелените“ пак лъжат, този път за „Корал“ Няма защитени растителни видове в имота край плажа, собственост на испански мега инвеститор

Алексис Ципрас: Когато говорим за Западните Балкани става дума за Европа

Разпределят парите от продажбата на Общинска банка

Виорика Дънчила, министър-председател на Румъния: Уверявам Бойко Борисов в нашата подкрепа за постигане на целите на Българското председателство

Бойко Борисов: Горд съм с политическия елит на Балканите Вучич слуша българския премиер без преводач

Експерт за самолетната катастрофа: Странно е, че пилотите не са подали сигнал за бедствие

Катастрофата на германския самолет „Еърбъс” А 320 вчера над Френските Алпи, бе коментирана в студиото на Нова телевизия от летеца Цвятко Луканов. Той бе скептичен към коментираните досега версии и откри доста странни неща в самолетната катастрофа.

„Има няколко случая в авиацията, при които се предприема аварийно снижение, но вчерашната катастрофа с А 320 не е от тях. При такива случаи самолетът снижава бързо, за да избегне проблем, например разхерметизация, докато в случая с германския самолет това не е било така”, твърди пилотът.

Според него, дори двигателите да спрат, машината ще се държи във въздуха и ще лети още доста дълго време. „За мен е странно, че екипажа не подава сигнал за бедствие, единият пилот би трябвало да сигнализира веднага при проблем. Същото положение бе и при изчезналия полет на малайзийската компания отпреди година”, посочи Луканов.

Той бе категоричен, че съвременните самолети много трудно изпадат в ситуация да са неуправляеми. „Не е реално да има и обледеняване на „Еърбъса”, това се случва при други годишни времена, макар че това не може да се изключи напълно”, каза още пилотът.


Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.